تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 19:21
14 بازدید
کد خبر : 332520

خط خورده‌های دربی به لیست پرسپولیس برگشتند

خط خورده‌های دربی به لیست پرسپولیس برگشتند

به گزارش “ورزش سه”، اسکواد بزرگ پرسپولیس و محدودیت لیست بازی‌ها در لیگ برتر به واسطه الزام برای استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال سبب شده گاریدو در هر مسابقه مجبور به کنار گذاشتن ۴ ستاره از لیست پرسپولیس بشود. در بازی‌ دربی گاریدو علاوه‌بر اوستون اورونوف و مرتضی پورعلی گنجی مصدوم، سعید صادقی

به گزارش “ورزش سه”، اسکواد بزرگ پرسپولیس و محدودیت لیست بازی‌ها در لیگ برتر به واسطه الزام برای استفاده از دو بازیکن زیر ۲۱ سال سبب شده گاریدو در هر مسابقه مجبور به کنار گذاشتن ۴ ستاره از لیست پرسپولیس بشود.

در بازی‌ دربی گاریدو علاوه‌بر اوستون اورونوف و مرتضی پورعلی گنجی مصدوم، سعید صادقی و یاسین سلمانی را نیز از لیست خط زد تا آنها شانس بازی برابر استقلال را از دست بدهند.

حال در بازی لیگ نخبگان که تیم‌ها می‌توانند ۱۲ بازیکن نیمکت نشین داشته باشد، گاریدو از همه ستاره‌های تیمش در لیست بازی پاختاکور بهره می‌برد. البته در این بازی نیز مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه به علت مصدومیت حضور ندارند.

سعید صادقی، یاسین سلمانی و اوستون اورونوف به لیست پرسپولیس برگشته‌اند و سعید مهری نیز که از لیست بازی با الاهلی خط خورده بود شانس بازی آسیایی برای سرخپوشان را خواهد داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn