تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 20:21
11 بازدید
کد خبر : 332579

قیمت بیت کوین ریزشی شد

قیمت بیت کوین ریزشی شد

به گزارش نبض بازار، بیت‌کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که فاقد بانک مرکزی یا مدیریت واحد می‌باشد و امکان ارسال آن به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه از طریق شبکه بیت‌کوین وجود دارد. تأیید تراکنش‌ها به صورت رمزنگاری‌شده توسط یک شبکه انجام می‌شود و این تراکنش‌ها در یک دفتر کل

به گزارش نبض بازار، بیت‌کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که فاقد بانک مرکزی یا مدیریت واحد می‌باشد و امکان ارسال آن به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه از طریق شبکه بیت‌کوین وجود دارد. تأیید تراکنش‌ها به صورت رمزنگاری‌شده توسط یک شبکه انجام می‌شود و این تراکنش‌ها در یک دفتر کل عمومی توزیع‌شده به نام بلاک‌چین ثبت می‌گردند.

قیمت بیت کوین با کاهشی ۳ درصدی به حدود ۶۳،۷۳۵ دلار رسید که بدترین افت روزانه آن در سه هفته اخیر است. این کاهش همزمان با حمله هوایی اسرائیل به بیروت و افزایش تنش‌ها در خاورمیانه رخ داده است.

بیشتر بخوانید

معامله‌گران همچنین در انتظار داده‌های کلیدی اقتصادی آمریکا، از جمله گزارش‌های اشتغال و سخنرانی جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، درباره نرخ‌های بهره هستند. این حرکت قیمتی بیت کوین با روند گسترده‌تر اجتناب از ریسک در بازار‌های مالی همسو است. تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است با اصلاحات کوتاه‌مدت بیشتری مواجه شود و سطح حمایتی کلیدی در حدود قیمت ۶۳،۰۰۰ دلار قرار دارد.

منیع: ارزدیجیتال

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn