تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 20:28
12 بازدید
کد خبر : 332585

عملیات زمینی اسرائیل در لبنان به زودی آغاز می‌شود – آفتاب نو | اخبار ورزشی

عملیات زمینی اسرائیل در لبنان به زودی آغاز می‌شود – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو به نقل از شبکه الجزیره، یک مقام آمریکایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به عملیات زمینی را در لبنان دست می زند. روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داد که در حال برنامه ریزی یک عملیات زمینی محدود

به گزارش آفتاب نو به نقل از شبکه الجزیره، یک مقام آمریکایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به عملیات زمینی را در لبنان دست می زند.

روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داد که در حال برنامه ریزی یک عملیات زمینی محدود در لبنان است و این عملیات به زودی آغاز خواهد شد.

این رسانه آمریکایی به استناد گفته مقام مذکور نوشت که عملیات زمینی که رژیم صهیونیستی در نظر دارد محدودتر از جنگ علیه حزب الله در سال ۲۰۰۶ خواهد بود.

واشنگتن پست همچنین در ادعایی، هدف از عملیات زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی را تمرکز بر حذف زیرساخت‌های حزب الله در مرز اعلام کرد.

شبکه خبری سی ان ان هم ساعاتی پیش به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که اسرائیل عملیات ویژه ای را در داخل خاک لبنان در نزدیکی مرز انجام خواهد داد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn