تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 22:53
21 بازدید
کد خبر : 332719

وقتی این‌طور باشد دیگر جایی برای غُر زدن نیست/ باید گل دوم را در آن زمان به ثمر می‌رساندیم/ نباید فکر کنید چون پرسپولیس هستید حتماً باید ببرید

وقتی این‌طور باشد دیگر جایی برای غُر زدن نیست/ باید گل دوم را در آن زمان به ثمر می‌رساندیم/ نباید فکر کنید چون پرسپولیس هستید حتماً باید ببرید

خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه است که خیلی مهم است. ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون سه امتیاز را کسب نکردیم. مساوی برای پرسپولیس امتیاز خوبی نیست. ما درباره نتیجه خوشحال نیستیم، ولی بچه‌های ما تلاش خودشان را کردند. بعضی وقت‌ها

خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه است که خیلی مهم است. ما در حال حاضر خوشحال نیستیم، چون سه امتیاز را کسب نکردیم. مساوی برای پرسپولیس امتیاز خوبی نیست. ما درباره نتیجه خوشحال نیستیم، ولی بچه‌های ما تلاش خودشان را کردند. بعضی وقت‌ها در فوتبال نتیجه‌ای را که می‌خواهید، نمی‌توانید کسب کنید، ولی مجبورید از بازیکنان حمایت کنید، به ویژه اینکه آنها تمام تلاش‌شان را کردند که برنده شوید.

وی در ادامه افزود: خیلی خوب کارمان را در نیمه اول شروع کردیم قبل از بازی در مورد ضربات آزاد می‌دانستیم که خیلی مهم هستند. ما در مورد کیفیت و نقاط قوت‌مان آگاهی داشتیم. آنالیزی هم از بازی حریف داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم به گل برسیم. خیلی زود هم به گل رسیدیم. معمولاً این اتفاق می‌افتد که وقتی در دقایق اول گل می‌زنید مسابقه می‌تواند تغییر کند، چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد. به نظرم در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم، چون ممکن بود حالت نگرانی به ما دست بدهد، خصوصاً روی ضربات کرنر باز هم شانس داشتیم که گل بزنیم، ولی نزدیم و به نیمه دوم رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در نیمه دوم هم حریف ما چیزی برای از دست دادن نداشت و متأسفانه گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از آن بود که کلاً در زمین حریف بودیم و در تیم حریف همه عقب آمدند و فضا را بسته بودند. متأسفانه بازیکنان خط حمله ما آنطور که می‌خواستم عمل نکردند. با بازیکنانی مثل آل‌کثیر، صادقی و ارونوف، من فکر می‌کردم در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری فراهم کنیم و گل بزنیم، ولی نتوانستیم شانس‌های دیگری به دست بیاوریم. وقتی نتایج خوب است، راستش را بخواهید بهانه نمی‌آورم. امروز همه چیز واضح بود و زمین مسابقه به کمک تیم ما نیامد؛ خصوصاً اینکه هوا بارانی و زمین لیز بود و نتوانستیم طوری که می‌خواهیم توپ را به حرکت دربیاوریم.

گاریدو همچنین یادآور شد: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و باید قبول کنیم این نتیجه خوبی برای ما نبود و باید تلاش کنیم بعد از این مسابقه نتایج بهتری بگیریم. من دوست دارم در استادیوم خودمان بازی کنیم، زمین خوب باشد و ۷۵ هزار تماشاگر به استادیوم بیایند. آن وقت جایی برای غُر زدن نیست. راستش را بخواهید این زمین برای مسابقات آسیایی مناسب نیست؛ خصوصاً وقتی می‌خواهید توپ را حرکت دهید. به هر حال این نتیجه‌ای بود که کسب کردیم و هنوز مسابقات زیادی باقی مانده است. ما باید الان سعی کنیم. تا دیروز و امروز هر کسی خوشحال بود و تیم احساس خوبی داشت. فوتبال همینطور است و می‌توانید نتیجه بد بیاورید. مهمترین لحظه این است که وقتی نتیجه خوب نبود ببینید چطور می‌توانید دوباره به اوج برگردید. ما در این تیم بازیکنان خوب و رهبران خوبی داریم. اینها از این لحظه شروع می‌کنند که دوباره تیم را جمع کنند.

«چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس نتوانست کیفیت بازی با الاهلی و دربی را امروز تکرار کند و آیا فقط چمن ورزشگاه دلیل این موضوع بود؟»، وی در پاسخ به این سؤال توضیح داد: هر بازی با بازی دیگر متفاوت است و (تفاوت سبک بازی پرسپولیس) به مسائل دیگری بستگی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش بعد از گل از سمت راست شروع به حمله کرد و آیا فکر نمی‌کند پرسپولیس از سمت چپ بهتر حملات بهتری را ترتیب می‌دهد، تصریح کرد: شما فکر می‌کنید حمله فقط از سمت راست بود؟ نظر شما اینطور است، به نظرم من ما از هر دو سمت حمله کردیم. ما بازیکنان تراز اولی در هر دو سمت داریم. اینطور نبود که شما گفتید. ما در نیمه دوم تیم تهاجمی داشتیم. ارونوف و محمدی از چپ؛ صادقی از راست، آل‌کثیر و ژوائو و سعید مهری خیلی بازیکنان تهاجمی هستند. من معتقدم بازیکنان تعویضی ما خیلی تهاجمی هستند. متأسفانه ما موقعیتی گیرمان نیامد که گل بزنیم. خیلی واضح بود که ما سعی در حمله داشتیم.

گاریدو در واکنش به واکنش به طرح این موضوع که تیمش نمی‌تواند از حملات خود استفاده کند و این موضوع در بازی‌های قبل هم دیده شد، توضیح داد: این به حریف ما بستگی دارد. ما با حریف بازی می‌کنیم و باید به رقیب احترام گذاشت. باید بدانید که سختی‌های مسابقه چیست. شاید یک اشتباه باعث شود ما گل بزنیم و برنده شویم؛ این خوب نیست. نباید فکر کنید چون پرسپولیس هستید باید حتماً بازی را ببرید. حریف ما هم یک تیم است. آنها هم خیلی خیلی تلاش کردند، مخصوصاً در خط دفاع و نیمه اول. ما می‌توانستیم در نیمه اول بازی را با زدن گل دوم تمام کنیم. این را باید درک کرد، چون بازی فوتبال هیچ‌وقت آسان نیست. ما هم خوشحال نیستیم و می‌خواستیم برنده باشیم. هر کسی هم در تیم‌مان این انگیزه را داشت که برنده شویم، اما الان کار ما این است که نه از فردا، بلکه از امروز شروع کنیم و عکس‌العمل خوبی نسبت به بازی‌ها داشته باشیم. بله، وقتی ما برنده می‌شویم، باید بدانیم که عملکرد و رفتار ما بعد از برد چیست. نه از فردا، بلکه باید از امروز باید دوباره شروع کنیم و کار کنیم و با شرایط خوب دوباره بتوانیم جلو برویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرسپولیس در نیمه دوم پلن خاصی نداشته است و بیشتر رو به ارسال‌های بلند آورده بود، تأکید کرد: من به نظر شما احترام می‌گذارم. این نظر شماست؛ اگر نظر شما این است من احترام می‌گذارم و چیزی ندارم که بگویم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn