تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 8:07
15 بازدید
کد خبر : 333185

یک امتیاز حاصل تیم های ایرانی در آسیا/ برنامه دور دوم لیگ نخبگان – آفتاب نو | اخبار ورزشی

یک امتیاز حاصل تیم های ایرانی در آسیا/ برنامه دور دوم لیگ نخبگان – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه ۹ مهر با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد و دو تیم ایرانی حاضر در این بازی ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. تیم های پرسپولیس و استقلال که پیش از این دیدار در صد و چهارمین دربی پایتخت به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه ۹ مهر با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد و دو تیم ایرانی حاضر در این بازی ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

تیم های پرسپولیس و استقلال که پیش از این دیدار در صد و چهارمین دربی پایتخت به مصاف هم رفته بودند و پرسپولیس موفق شده بود حریف خود را شکست دهد در دومین بازی خود در آسیا توفیقی کسب نکردند.

توقف پرسپولیس

پرسپولیس با هدایت خوان کارلوس گاریدو در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پاختاکور ازبکستان بود و در حالی که با گل زودهنگام علی علیپور در دقیقه اول بازی از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت نتوانست در چمن نابسامان ورزشگاه شهر قدس برتری خود را حفظ کند و با گل دقیقه ۵۹ «دراگان چران» بازی به تساوی کشیده شد تا سرخپوشان پایتخت بعد از شکست یک بر صفر در دور اول برابر الاهلی، با یک امتیاز در رده نهم جدول دوازده تیمی لیگ نخبگان قرار بگیرد.

یک امتیاز حاصل تیم های ایرانی در آسیا/ برنامه دور دوم لیگ نخبگان

شکست استقلال

تیم فوتبال استقلال هم که بعد از شکست در دربی، شرایط خوبی نداشت و اختلافات گسترده در این تیم و زمزمه‌های استعفای جواد نکونام هم از اردوی آبی‌ها به گوش می رسید در قطر میهمان تیم «السد» بود و در شبی که اشتباهات مرگبار دروازه بان و مدافعان این تیم بیش از هر چیزی به چشم می‌خورد با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریف خود شد تا پس از ۳ امتیازی که از دیدار اول برابر الغرافه کسب کرده بود ااز رده اول به رده پنجم لیگ نخبگان سقوط کند.

گل های السد در این بازی را سیدحسین حسین (گل به خودی) و اکرم عفیف به ثمر رساندند.

جواد نکونام پس از این دیدار بار دیگر استعفای خود را به صورت شفاهی و در کنفرانس خبری اعلام کرد.

یک امتیاز حاصل تیم های ایرانی در آسیا/ برنامه دور دوم لیگ نخبگان

الاهلی صدرنشین شد

تیم فوتبال «الاهلی» امارات که در دور اول توانسته بود پرسپولیس را از پیش رو بردارد در امارات به مصاف «الوصل» رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. گل‌های الاهلی در این دیدار را «ریاض محرز» و «راجر ایبانز» به ثمر رساندند. الاهلی با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ نخبگان صعود کرد.

نخستین برد النصر

تیم فوتبال «النصر» عربستان هم در دور اول میهمان تیم شرطه عراق بود و با نتیجه یک به یک متوقف شد و در دور دوم از «الریان» قطر پذیرایی کرد و موفق شد با گل‌های کریستیانو رونالدو و سادیو مانه با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف قطری خود عبور کند و به نخستین برد آسیایی در فصل جدید لیگ نخبگان برسد.

تک گل الریان در این بازی را «راجر گوئدس» به ثمر رساند.

تقابل الهلال و العین با حریفان

در ادامه این رقابت‌ها، امروز سه شنبه ۱۰ مهر از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال «الهلال» عربستان میزبان «الشرطه» عراق خواهد بود و «الغرافه» قطر از «العین» امارات پذیرایی می‌کند.

الهلال در دیدار اول توانسته بود با نتیجه ۳ بر یک الریان قطر را شکست دهد العین امارات هم که قهرمان دور قبل رقابت های جام باشگاه‌های آسیا شده بود برابر السد با نتیجه یک به یک متوقف شد.

یک امتیاز حاصل تیم های ایرانی در آسیا/ برنامه دور دوم لیگ نخبگان

شرق آسیا

علاوه بر این، دور دوم رقابت های شرق آسیا هم امروز با ۴ دیدار آغاز می‌شود که به شرح زیر است:

* سنترال مارینرز – بوریرام تایلند؛ ساعت ۱۱:۳۰
* کاوازاکی – گوانگژو اف سی؛ ساعت ۱۳:۳۰
* پوهانگ استیلرز – شانگهای پورت،؛ ساعت ۱۳:۳۰
* جوهور دارالتعظیم – شانگهای شنهوا؛ ساعت ۱۵:۳۰

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn