تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 8:19
55 بازدید
کد خبر : 333199

منوچهری: استقلال با نکونام به انتهای کار تاکتیکی رسیده است

منوچهری: استقلال با نکونام به انتهای کار تاکتیکی رسیده است

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیکن پیشین استقلال درباره شکست این تیم مقابل السد به صحبت پرداخت. امین منوچهری، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با درباره شکست این تیم مقابل السد قطر اظهار کرد: درباره شرایط استقلال واقعا نمی‌توان صحبت کرد چون واقعا خاص است. باید هرچه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود. به نظرم نکونام و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن پیشین استقلال درباره شکست این تیم مقابل السد به صحبت پرداخت.

امین منوچهری، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با درباره شکست این تیم مقابل السد قطر اظهار کرد: درباره شرایط استقلال واقعا نمی‌توان صحبت کرد چون واقعا خاص است. باید هرچه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود. به نظرم نکونام و بازیکنان تمرکز کافی ندارند و باید قبول کنیم که استقلال با نکونام به انتهای کار تاکتیکی رسیده است.

او ادامه داد: هواداران استقلال دوست دارند این تیم هجومی بازی کند اما سیستم نکونام تدافعی است و این باب میل هواداران نیست. کادر فنی استقلال دیگر نمی‌تواند بهانه‌های پارسال را بیاورد. بازیکن به اندازه کافی داریم و مهره‌های خوبی هم در اختیار کادر فنی است. صحنه گل دوم السد را ببینید؛ اشتباه در کار دفاعی در این فصل زیاد اتفاق افتاده است. 

منوچهری درباره اشتباه حسینی روی گل اول بیان کرد: این اشتباهات اتفاق فوتبالی است. حسینی چندین بار مانع گلزنی بازیکنان السد شد اما در بدترین موقع ممکن گل اول را خوردیم. باید بگویم خیلی در جریان بازی تاثیرگذار بود. به نظر می‌رسد روی حسینی خیلی فشار و استرس وجود دارد که باعث شده همان دروازه‌بان فصل قبل نباشد.

بازیکن پیشین استقلال درباره استعفاهای متعدد نکونام هم گفت: هوادار استقلال از شرایط تیم خسته شده است. مصاحبه‌های متعدد علیه باشگاه، غر زدن و دعواهای زیاد، استقلال را به نقطه جوش رسانده است. به نظرم اتفاقات استقلال دیگر برای کسی جذاب نیست چون تکراری است.

او درباره اینکه در حال حاضر مربی ایرانی برای استقلال بهتر است یا خارجی؟ گفت: اگر یک مربی خارجی در حد نام استقلال آورده شود خوب است. مربی‌ای که بتواند در استقلال انقلاب به وجود بیاورد.

منوچهری در پایان بدون اینکه به نامی اشاره کند گفت: در بین گزینه‌های ایرانی فقط یک نفر در حال حاضر می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn