تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 9:54
9 بازدید
کد خبر : 333281

سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایت‌ صهیونیست‌ها رسوایی بزرگ غرب است

سکوت مدعیان حقوق بشر مقابل جنایت‌ صهیونیست‌ها رسوایی بزرگ غرب است

امام جمعه لامرد گفت: سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر مقابل جنایت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی برخلاف تمام قواعد و قوانین بین‌المللی بوده و رسوایی بزرگ برای جامعه غربی است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه تجلیل از نویسندگان دانشگاهی فعال در حوزه ایثار و دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و در

امام جمعه لامرد گفت: سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر مقابل جنایت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی برخلاف تمام قواعد و قوانین بین‌المللی بوده و رسوایی بزرگ برای جامعه غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه تجلیل از نویسندگان دانشگاهی فعال در حوزه ایثار و دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد با حضور مسئولان شهرستان لامرد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.

امام جمعه لامرد در این نشست گفت: رمز پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن سر تا پا مسلح با حمایت آمریکا و همه کشور‌های اروپایی، ایمان، جهاد، احساس تکلیف و ولایت‌پذیری رزمندگان و شهدا بود، شرایط آن زمان اکنون در حال تکرار شدن بوده و همه وظیفه دارند تا با تأسی از بیانات رهبر انقلاب با ولایت‌پذیری و احساس تکلیف در تبیین شرایط کنونی و دفاع از جبهه مقاومت در مقابل کشور‌های استعمارگر و رژیم غاصب اسراییل به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد اضافه کرد: شهادت مردان بزرگ در این راه جزئی از پیروزی نهایی بوده که خداوند به بندگان مؤمن خود بشارت داده است.

وی بیان کرد: سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم غاصب صهیونیستی برخلاف تمام قواعد و قوانین بین‌المللی بوده و رسوایی بزرگ برای جامعه غربی است که باید امت اسلامی در مقابله آن وحدت و یکپارچگی داشته باشند.

سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد هم در این جلسه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل، شهادت سید حسن نصرالله را مصیبتی بزرگ برای جبهه مقاومت برشمرد و ابراز امیدواری کرد که خون گرم این شهید بزرگوار در رگ‌ همه جوانان و مسلمانان و مردم آزادیخواه جهان ریشه زده و زمینه برخورد و محو کامل این رژیم اشغالگر را فراهم کند.

وی فعالیت استادان و کارکنان در حوزه‌های فرهنگی و دفاع مقدس را امری لازم برای پاسداشت مجاهدت‌ها، رشادت‌های شهدا، رزمندگان اسلام و تبیین اهداف، سبک زندگی، ولایت‌پذیری، اخلاص و ایثارگری آنها دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به برکت وجود قبور شهدای گمنام در محوطه دانشگاه هر سال شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی با حضور عموم مردم بوده که برکات معنوی بسیار زیادی برای دانشگاه به همراه داشته است.

مقایسه دوران دفاع مقدس با جنگ‌های دوران معاصر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد نیز به مقایسه شرایط جنگ دوران دفاع مقدس با جنگ‌های دوران معاصر پرداخت و گفت: انسان‌سازی، تربیت نیرو‌های مخلص و مجاهد، پیروزی گروه اندک مؤمنین مقابل سپاه مسلح دشمن، بر ملاشدن ذات استکباری و بزک شده تمدن غرب، تناقض حرف و عمل از نتایج آن بوده و تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است.

علی گله‌داریان بیدارشدن ذات مردم دنیا و بیزاری از ظلم و جنایت با راه انداختن راه‌پیمایی در قلب آمریکا و اروپا را در نتیجه جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل و دولت‌های استعمارگر، امری منطقی و زمینه بیداری دنیا جهت پذیرش منجی دانست.

به گزارش آنا، در این جلسه از علی‌اکبر غفاری و غلام عباس انصاری از نویسندگان فعال در حوزه ایثار و شهادت در دانشگاه‌های شهرستان لامرد تجلیل شد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn