تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 12:57
154 بازدید
کد خبر : 333456

۵ بازیکنی که خشم گاریدو را برای خود خریدند!

۵ بازیکنی که خشم گاریدو را برای خود خریدند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس روز گذشته درحالی مقابل پاختاکور در هوای بارانی تهران و چمن نامطلوب شهرقدس متوقف شد که کادرفنی این تیم انتظار داشتند همانند دربی به بازی مسلط باشد و البته تعویضی‌ها در نیمه دوم بازی کار را در بیاورند. هنوز دقیقه یک نشده بود که پرسپولیس توسط

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس روز گذشته درحالی مقابل پاختاکور در هوای بارانی تهران و چمن نامطلوب شهرقدس متوقف شد که کادرفنی این تیم انتظار داشتند همانند دربی به بازی مسلط باشد و البته تعویضی‌ها در نیمه دوم بازی کار را در بیاورند.

هنوز دقیقه یک نشده بود که پرسپولیس توسط علی علیپور به گل اول مسابقه دست پیدا کرد. این موضوع یک شمشیر دولبه برای سرخ‌ها بود و علاوه‌بر اینکه می‌توانست مقدمه‌ای بر یک پیروزی پرگل شود، ممکن بود جرات جلو آمدن را به حریف ازبک بدهد که معادله دوم درست از آب درآمد و پاختاکور انقدر حمله کرد تا بالاخره به گل تساوی دست پیدا کرد.

گاریدو که از متزلزل بودن برتری یک گله تیمش باخبر بود از ابتدای نیمه دوم تعویض‌هایش را شروع کرد و سعید صادقی را جایگزین محمد خدابنده‌لو کرد تا این تیم شکل تهاجمی‌‌تری به خود بگیرد.

پرسپولیس

درست یک دقیقه پیش از گل پاختاکور گاریدو دو تعویض دیگر کرد. با به زمین رفتن ژوائو و مهری به جای علیپور و فرشاد احمدزاده، مرد اسپانیایی نیمکت سرخ‌ها انتظار داشت تیمش از فشار خارج شود اما یک دقیقه بعد شوت فوق‌العاده دراگان چران تور دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورد.

گاریدو ده دقیقه بعد از گل نیز آخرین‌ تیرهایش را برای شکست دادن پاختاکور شلیک کرد و اورونوف و عیسی آل‌کثیر را جایگزین وحید امیری و سروش رفیعی کرد اما این دو بازیکن هم اثر خاصی برای تغییر روند بازی نگذاشتند تا پنج تعویض گاریدو نیز نتوانند گره کور جدال با پاختاکور را باز کنند‌.

پرسپولیس

پس از بازی گاریدو بدون اینکه سوالی از او شود خودش به بازیکنان تعویضی پرسپولیس انتقاد کرد و با نام بردن از تک تک آنها عنوان کرد که از آنها انتظار بیشتری داشته و این بازیکنان باید روند مسابقه را تغییر می‌دادند اما نتوانستند پرسپولیس را به سه امتیاز برسانند.

پرسپولیس

نکته مهم اینکه خوان کارلوس گاریدو حساسیت ویژه‌ای روی بازیکنان تعویضی دارد و معتقد است آنها باید پس از ورود به زمین بیشترین اثر را داشته باشند. در تیم پرستاره گاریدو نیمکت نشینان حق اعتراض ندارند و به عنوان مهره تعویضی نیز باید بهترین عملکرد را از خود نشان بدهند. باید دید این نتیجه باعث چه تغییراتی روی نیمکت و ترکیب پرسپولیس در بازی چادرملو خواهد شد.

پرسپولیس

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn