تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 13:37
11 بازدید
کد خبر : 333498

حسین‌زاده: با تراکتور قرارداد بلندمدت بستم

حسین‌زاده: با تراکتور قرارداد بلندمدت بستم

به گزارش ورزش سه، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تراکتور، امروز همراه با دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با موهون باگان حاضر شد و در خصوص عدم حضور حریف در ایران گفت: این شرایط اصلا برای تیم خوب نیست. امیدوارم تیم هندی فردا بیاید و بتوانیم بازی کنیم. ما برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم

به گزارش ورزش سه، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تراکتور، امروز همراه با دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با موهون باگان حاضر شد و در خصوص عدم حضور حریف در ایران گفت: این شرایط اصلا برای تیم خوب نیست. امیدوارم تیم هندی فردا بیاید و بتوانیم بازی کنیم. ما برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم و تقریبا تمام تمریناتی که انجام دادیم، برای این بازی بوده است.

وی افزود: واقعا دوست داشتم تیم هندی اینجا حضور داشته باشد و بتوانیم بازی کنیم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی ممکن است بیفتد‌. کل تیم و اعضای کادرفنی برای این بازی آماده هستند و آماده هر اتفاقی هستیم.

حسین‌زاده در مورد شرایط خوب خود در این فصل و حضور در صدر جدول گلزنان لیگ برتر گفت: بابت این موضوع خدا را شاکرم و با کمک کادرفنی همه جیز برای من و  تیم خوب پیش رفته است.  این که من الان آقای گل لیگ هستم، لحظه ای است و شاید چند هفته بعد نباشم و شاید باشم. تمام تلاشم را میکنم که این فرم را ادامه دهم.

2088971

ستاره تراکتور درباره تاثیر حضور اسکوچیچ و ستارگان در تراکتور روی درخشش او گفت: از حضور آقای اسکوچیچ در تیم خیلی خوشحال شدم. باعث افتخار من است. من قبلا هم سابقه همکاری با ایشان را در تیم ملی داشتم و اولین بازی ملی‌ام با ایشان است. از این بابت خوشحالم و از همان روزی که آمدند خیلی به من کمک کردند. از حضور بازیکنان هم خیلی خوشحالم. بازیکنان تیم ملی اینجا آمدند. علیرضا بیرانوند، ترابی، دانیال، آقا شجاع که اینجا بود و ‌.‌.. همه بازیکنانی هستند که سطح خیلی بالایی دارند و بازیکنان خارجی که آمدند فوق‌العاده هستند. از بازی کنار آنها خیلی لذت می‌برم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حسین‌زاده درباره برنامه خود برای آینده و تمدید قرارداد با تراکتور گفت: هیچکس از آینده خبر ندارد و من هم قرارداد بلندمدت دارم و بارها اعلام کردم قراردادی که بستم، دلی بوده است. فعلا فکر نکنم تمدیدی در کار باشد، چون هنوز دو سالی با باشگاه بزرگ تراکتور قرارداد دارم و هیچکس از آینده خبر ندارد ولی من فعلا تمام تمرکزم برای این فصل است و می‌خواهم بهترین خودم را ارائه بدهم تا آخر فصل بهترین نتیجه را برای تیم بگیریم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn