تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 13:42
9 بازدید
کد خبر : 333504

سقوط شاخص بورس ادامه دارد

سقوط شاخص بورس ادامه دارد

بورس اوراق بهادار تهران سه‌شنبه را نیز با افت شاخص‌ها و خروج نقدینگی پشت سر گذاشت تا برای چهارمین روز متوالی از هفته قرمزپوش بماند. در معاملات امروز سه‌شنبه ۱۰مهرماه شاخص کل بورس با کاهش ارتفاع ۸ هزار و ۲۲۱ واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۳هزار واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۹۵۳

بورس اوراق بهادار تهران سه‌شنبه را نیز با افت شاخص‌ها و خروج نقدینگی پشت سر گذاشت تا برای چهارمین روز متوالی از هفته قرمزپوش بماند.

سقوط شاخص بورس ادامه داردسقوط شاخص بورس ادامه دارد

در معاملات امروز سه‌شنبه ۱۰مهرماه شاخص کل بورس با کاهش ارتفاع ۸ هزار و ۲۲۱ واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۳هزار واحد ایستاد و شاخص هموزن نیز با ۹۵۳ واحد افت در محدوده ۷۰۱ هزار و ۸۸۰ واحد به کار خود پایان داد. 

امروز ۸۸ درصد نمادها در محدوده منفی و تنها ۱۲ درصد نمادها مثبت معامله شدند و در مقایسه با دو روز گذشته شاهد منفی‌های بیشتری در بازار سرمایه بودیم. بیشترین اثر منفی بر شاخص را نمادهای فملی، فولاد و فارس ثبت کردند و کچاد، کرماشا و شخارک اثر مثبت بیشتری بر شاخص بورس داشتند.

در بازار نقدی فرابورس نیز شاهد افت شاخص‌ها بودیم به طوری که شاخص کل فرابورس ایران با ۲۲ واحد افت در محدوده ۲۲ هزار و ۱۸۰ واحد به کار خود پایان داد و شاخص کل هموزن فرابورس نیز با افت ۱۷۸ واحدی در محدوده ۱۲۳هزار و ۷۲۷ واحد ایستاد. فزر، سامان و سپیدار بیشترین اثر منفی و انتخاب، آریا و اتکای بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس ثبت کردند. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn