تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 14:12
14 بازدید
کد خبر : 333532

مثلث سعدالله‌یف، کامران و تیلور در مسابقات جهانی آلبانی – آفتاب نو | اخبار ورزشی

مثلث سعدالله‌یف، کامران و تیلور در مسابقات جهانی آلبانی – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از ۷ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی آلبانی برگزار خواهد شد. امروز دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد روسیه بین عبدالرشید سعدالله‌یف و آلن باگایف برگزار شد که در نهایت تانک روس توانست این کشتی را با نتیجه ۱۰

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از ۷ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی آلبانی برگزار خواهد شد. امروز دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد روسیه بین عبدالرشید سعدالله‌یف و آلن باگایف برگزار شد که در نهایت تانک روس توانست این کشتی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ به سود خود به پایان برساند و نماینده روسیه در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باشد.

پیش از این کامران قاسمپور در جریان مسابقه انتخابی امیرحسین فیروزپور را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی غیرالمپیکی در وزن ۹۲ کیلوگرم شد. دیوید تیلور هم دیگر کشتی‌گیر حاضر در این مسابقات در رقابت انتخابی با غلبه بر زاهید والنسیا نماینده تیم آمریکا در این مسابقات شد.

به این ترتیب عبدالرشید سعدالله‌یف، کامران قاسمپور و دیوید تیلور آمریکایی در وزن ۹۲ کیلوگرم حریف یکدیگر خواهد شد و باید شاهد رقابت جذاب مثلث تانک روس، کامران قاسمپور و دیوید تیلور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باشیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn