تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 14:16
44 بازدید
کد خبر : 333539

چنددستگی هواداران استقلال؛ مجیدی، ساپینتو یا مربی درجه یک خارجی!

چنددستگی هواداران استقلال؛ مجیدی، ساپینتو یا مربی درجه یک خارجی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، نتایج اخیر استقلال و اتفاقات حاشیه ای پیرامون این تیم حتی قبل از دربی هم فشار را روی کادرفنی آبی‌ها به ویژه شخص جواد نکونام زیاد کرده بود. باخت در دربی و نمایش دور از انتظار و دفاعی استقلال، صبر هواداران این تیم را لبریز کرد و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، نتایج اخیر استقلال و اتفاقات حاشیه ای پیرامون این تیم حتی قبل از دربی هم فشار را روی کادرفنی آبی‌ها به ویژه شخص جواد نکونام زیاد کرده بود. باخت در دربی و نمایش دور از انتظار و دفاعی استقلال، صبر هواداران این تیم را لبریز کرد و باعث شد اتحادی بی سابقه برای جدایی نکونام از تیم شان داشته باشند. فضا بر علیه نکونام به قدری تیره و تار شد که فردای دربی هواداران استقلال با تجمع مقابل باشگاه و سر دادن شعارهای تند خواستار جدایی او شدند. در همین حین حمایت هیات مدیره و در راس آنها شهریاری هم به عصبانیت استقلالی‌ها دامن زد. همه این اتفاقات درحالی رخ داد که استقلال بعد از دربی مصاف با السد در لیگ نخبگان آسیا را در پیش داشت و نکونام هم به صورت لفظی استعفا داده بود. قطعا نمی‌شد آبی‌ها بدون سرمربی به قطر بروند و رها کردن فولاد مقابل الهلال توسط نکونام هم باعث شد به او اکیدا توصیه شود که باید استقلال را در این بازی آسیایی همراهی کند.

با این حال موج عصبانیت هواداران استقلال از نکونام به اندازه ای شدت گرفته بود که آنها حتی در صورت برد مقابل السد هم خواستار جدایی نکونام بودند. در نهایت هم استقلال در شب اشتباهات مرگبار کاپیتان‌های خود سیدحسین حسینی و روزبه چشمی شکستی تلخ را مقابل السد متحمل شد تا نکونام استعفای شفاهی خود را اعلام کند؛ خبری که اگرچه باعث خوشحالی هواداران شد اما پرده از چند دستگی بین هواداران استقلال برای انتخاب سرمربی برداشت.

هواداران دو آتیشه مجیدی وارد شدند

دقایقی بعد از سوت پایان دربی و شکست استقلال، هواداران استقلال به صفحه اینستاگرام فرهاد مجیدی رفتند و شروع به کامنت گذاشتن زیر پست‌های او کردند. کامنت‌هایی که نشان از علاقه هواداران استقلال به بازگشت مجیدی داشت و همانطور که قابل پیش بینی بود تعداد زیادی کامنت زیر پست‌های او گذاشته شد. شب گذشته بعد از شکست مقابل السد هم دوباره این اتفاق تکرار شد و استقلالی‌های زیادی از مجیدی درخواست کردند برگردد و به اوضاع نابسامان تیم شان سروسامان بدهد. در این بین فن پیج‌های فرهاد مجیدی هم با قدرت وارد میدان شدند و با انتشار مصاحبه‌های قدیمی مجیدی درباره بازگرداندن شخصیت قهرمانی به استقلال و یادآوری قهرمانی بدون شکست آبی‌ها حسابی تنور بازگشت مجیدی را داغ کردند.

چنددستگی هواداران استقلال؛ مجیدی، ساپینتو یا مربی درجه یک خارجی!

ما از دست ساپینتو به نکونام پناه بردیم!

هنوز کلمه استعفا به طور کامل از دهان نکونام خارج نشده بود که ریکاردو ساپینتو برای جانشینی او اعلام آمادگی کرد. ساپینتو درحالی جانشین فرهاد مجیدی شد که استقلال بعداز ۹ سال یک قهرمانی شیرین و بدون شکست را تجربه کرده بود و همین موضوع انتظارات را از او بالا برد. البته ساپینتو تا هفته‌های پایانی لیگ استقلال را در جمع مدعیان قهرمانی نگه داشته بود اما ناکامی در هفته‌های آخر، شکست در ۲ دربی و ناکامی در فینال جام حذفی و درگیری با هواداران پرسپولیس آخرین دستاوردهایی است که از این مربی در فوتبال ایران به ثبت رسیده است. ساپینتو اگرچه محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال نداشت اما عدم کنترل اعصاب و شلوغ بازی‌هایش کنار زمین همواره یکی از حاشیه‌هایی بود که به استقلال ضربه زد. حالا حضور دوباره ساپینتو در جمع آبی‌های پایتخت مخالفان و موافقان زیادی دارد و برخی هواداران معتقدند ساپینتو به قدری به استقلال ضربه زد که آنها از دست او مجبور شدند به نکونام پناه ببرند.

چنددستگی هواداران استقلال؛ مجیدی، ساپینتو یا مربی درجه یک خارجی!

فقط مربی معتبر خارجی

در این بین تعدادی از هواداران استقلال در فضای مجازی فقط خوستار حضور سرمربی معتبر خارجی در حد و اندازه‌های ژوزه مورایس هستند. آنها معتقدند در این شرایط بحرانی نه زمان مناسب برای بازگشت فرهاد مجیدی است نه مربیانی مثل ساپینتو و حتی استراماچونی که کم به استقلال ضربه نزده اند. این دسته از هواداران استقلال فقط به استخدام مربی خارجی درجه یک رضایت می دهند اما مساله اینجاست که آیا مدیریت فعلی استقلال صلاحیت و کفایت لازم برای جذب یک سرمربی خارجی طراز اول را دارد؟ برای جواب دادن به این سوال کافیست نگاهی به حال و اوضاع این روزهای آبی‌ها بیندازیم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn