تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 14:26
18 بازدید
کد خبر : 333551

واکنش مدیر استقلال خوزستان به فحاشی هواداران ملوان

واکنش مدیر استقلال خوزستان به فحاشی هواداران ملوان

جامعه ورزشی آفتاب نو: /خوزستان مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان توضیحاتی درباره حواشی دیدار این تیم مقابل ملوان، ارائه داد. البرز حاجی پور در گفت و گو با آفتاب نو،درباره حواشی بازی استقلال خوزستان و ملوان که همراه با فحاشی هواداران تیم میزبان بود، اظهارکرد: یک حالت غیرمعمول را شاهد بودیم و هواداران ملوان برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/خوزستان مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان توضیحاتی درباره حواشی دیدار این تیم مقابل ملوان، ارائه داد.

البرز حاجی پور در گفت و گو با آفتاب نو،درباره حواشی بازی استقلال خوزستان و ملوان که همراه با فحاشی هواداران تیم میزبان بود، اظهارکرد: یک حالت غیرمعمول را شاهد بودیم و هواداران ملوان برای دقایق زیادی اقدام به فحاشی به برخی بازیکنان تیم ما داشتند. در واقع تیم خود را تشویق نمی‌کردند و برای دقایقی فقط به تیم ما فحاشی می‌کردند و به تیم داوری فشار می‌آوردند.

او ادامه داد: در ادامه نیز فحاشی‌های یکپارچه آن‌ها توهین به کل شهر اهواز بود. حتی کاپیتان حریف به سمت هواداران‌شان رفت و از آن‌ها خواست که تشویق کنند اما همزمان هواداران به اهوازی‌ها توهین می‌کردند. من هم اعتراضی داشتم و عنوان کردم این نوع رفتار معقول نیست.

مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این اقدام هواداران تیم میزبان تمرکز بازیکنان ما را برهم زده بود که حتی از بازیکنان خواستیم درگیر این مسائل نشوند و فقط به بازی توجه داشته باشند.

او در ادامه نیز درباره شرایط استقلال خوزستان، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی مدنظر باشگاه از عملکرد تیم راضی هستیم. البته تیم هنوز با هماهنگی لازم دست پیدا نکرده است و فکر می کنم از هفته هشتم به بعد به این هماهنگی برسیم زیرا تمام شاکله تیم تغییر کرده است. از نظر نیرو مشکلی نداریم و فقط به زمان نیاز داریم. بازیکنان با کیفیتی داریم که البته فقط دیر یه تیم اضافه شدند.

حاجی‌پور بیان کرد: معمولا تیم‌ها چارچوب خود را حفظ می‌کنند ولی در استقلال خوزستان این مهم رقم نخورد؛ سال گذشته باید باشگاه به بازیکنان مدنظر و سازمان لیگ اعلام کرد که به این نفرات نیاز داریم. وقتی ما آمدیم این نامه را به سازمان لیگ ارسال کرده بودند ولی به خود بازیکنان خیر. به همین دلیل بازیکنان آزاد بودند و درخواست قرارداد جدید داشتند. این موضوع هم انرژی زیادی از باشگاه برای مذاکره گرفت و هم برای باشگاه هزینه‌بر بود. ضمن این که برخی بازیکنان با کیفیت را هم در این قضیه از دست دادیم. برای لیگ بیست و چهارم مجبور شدیم ۲۰ بازیکن جدید بگیریم زیرا چارچوبی از فصل قبل نمانده بود. 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn