تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 17:03
7 بازدید
کد خبر : 333715

واکنش کلوپ به احتمال حضورش در تیم ملی آلمان

واکنش کلوپ به احتمال حضورش در تیم ملی آلمان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تابستان اخیر به حضور ۹ ساله‌اش در لیورپول پایان داد و در حال حاضر در حال وقت‌گذارنی با خانواده‌اش است و هدایت تیمی را بر عهده ندارد، درباره احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال آلمان به جای یولیان ناگلسمان گفت: همه امیدوارم هستند که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که تابستان اخیر به حضور ۹ ساله‌اش در لیورپول پایان داد و در حال حاضر در حال وقت‌گذارنی با خانواده‌اش است و هدایت تیمی را بر عهده ندارد، درباره احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال آلمان به جای یولیان ناگلسمان گفت: همه امیدوارم هستند که ناگلسمان فراتر از جام جهانی ۲۰۲۶ به کارش در تیم ملی آلمان ادامه دهد.

رودی فولر مدیر تیم ملی فوتبال آلمان اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان احتمال حضور کلوپ روی نیمکت مانشافت را در صورت جدایی ناگلسمان از این تیم را رد نکرده و گفته بود؛ «اگر ناگلسمان در مقطعی تصمیم بگیرد دوباره سرمربی یک باشگاه برتر اروپایی یا آلمانی شود، در صورت علاقه‌مندی یورگن کلوپ به قبول هدایت تیم ملی، انتخاب دیگری نخواهیم داشت».

سرمربی پیشین لیورپول همچنین درباره اظهارنظر اخیر رودی فولر که از او به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی ناگلسمان در آینده یاد کرده بود، اظهار داشت: رودی فولر انسان فوق‌العاده‌ای است. او احتمالاً در موقعیتی قرار گرفته بود که باید در مورد این موضوع صحبت می‌کرد.

یورگن کلوپ که در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیورپول را پس از ۳۰ سال به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند،  این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند. او در این مدت هفت جام دیگر برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ارمغان آورد که عبارتند از یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn