تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 18:43
42 بازدید
کد خبر : 333807

ترکیب سپاهان زیر و رو شد: ۷ نفر بیرون!

ترکیب سپاهان زیر و رو شد: ۷ نفر بیرون!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان شروع نه چندان خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و نخستین دیدارش مقابل الوحدات اردن را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت، اما امشب که میزبان استقلال تاجیکستان است، امید زیادی به کسب پیروزی و خروج از بحران هفته‌های اخیرش دارد. سپاهان که طی

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال سپاهان شروع نه چندان خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و نخستین دیدارش مقابل الوحدات اردن را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت، اما امشب که میزبان استقلال تاجیکستان است، امید زیادی به کسب پیروزی و خروج از بحران هفته‌های اخیرش دارد.

سپاهان که طی سه دیدار اخیرش یک شکست در لیگ قهرمانان و یک تساوی و یک باخت در رقابت‌های لیگ برتر داشته، امیدوار است در بازی آسیایی امروز برابر استقلال تاجیکستان به برتری دست پیدا کند و شرایطش را بهبود ببخشد و ژوزه مورایس هم برای رسیدن به پیروزی، تصمیم گرفته تا ۷ جابه‌جایی نسبت دیدار با تراکتور در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.

هادی محمدی، صالح حردانی، آریا یوسفی، استیون انزونزی، مهدی لیموچی، کاوه رضایی و رضا اسدی، ۷ بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با تراکتور امشب در جدال مقابل استقلال تاجیکستان در ترکیب قرار نگرفته‌اند و فقط پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، محمد کریمی و محمدمهدی محبی در جمع نفرات اصلی باقی مانده‌اند.

ترکیب سپاهان مقابل استقلال تاجیکستان به شرح زیر است:

سید پیام نیازمند، محمد دانشگر، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف، حسین گودرزی، برایان دابو، سید محمد کریمی، محمدمهدی محبی، رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و ابوبکر کامارا

2089101

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn