تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 20:40
11 بازدید
کد خبر : 333911

پرداخت ۸۲ درصدی سهم دولت از مطالبات چایکاران شمال کشور

پرداخت ۸۲ درصدی سهم دولت از مطالبات چایکاران شمال کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حبیب جهانساز اظهار کرد: امروز ۹۵ میلیارد تومان دیگر از بهای برگ سبز چای خریداری شده از چایکاران گیلان و مازندران بابت سهم دولت به حسابشان واریز شد. وی افزود: با این میزان واریزی، چایکاران شمال ۳۹۴ میلیارد تومان معادل ۸۲ درصد مطالبات خود از قدر سهم دولت را تا ۲۷ مرداد امسال دریافت کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حبیب جهانساز اظهار کرد: امروز ۹۵ میلیارد تومان دیگر از بهای برگ سبز چای خریداری شده از چایکاران گیلان و مازندران بابت سهم دولت به حسابشان واریز شد.

وی افزود: با این میزان واریزی، چایکاران شمال ۳۹۴ میلیارد تومان معادل ۸۲ درصد مطالبات خود از قدر سهم دولت را تا ۲۷ مرداد امسال دریافت کردند.

جهانساز ادامه داد: از اردیبهشت امسال تاکنون ۱۱۶ هزار و ۸۴۲ تن برگ سبز چای به ارزش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است که تا به امروز هزار و ۷۷ میلیارد تومان معادل ۵۷ درصد بهای برگ سبز خریداری شده به چایکاران پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۹ هزار تن معادل ۴۲ درصد چای خریداری شده امسال درجه یک و ۵۷ و ۹ دهم درصد بقیه هم درجه ۲ است.

این خاصیت خوردن چای و توت را نمی دانستید

این خاصیت خوردن چای و توت را نمی دانستید

اقتصادنیوز : یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای حاوی فلاونوئید می‌تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را به ویژه برای افراد در معرض خطر کاهش دهد.

جهانساز افزود: ۲۶ هزار و ۲۸۹ تن چای خشک تا به امروز در کارخانه‌های چایسازی شمال کشور از محصول برگ سبز چای امسال تولید شده است.

گفتنی است، بیش از ۵۵ هزار خانوار چایکار در گیلان و مازندران در ۲۸ هزار هکتار باغ‌های خود در تولید و پرورش محصول چای ایرانی فعالیت دارند.

 

منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn