تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1403 - 20:47
9 بازدید
کد خبر : 333917

عجیب ترین مصدومیت تاریخ / نزدیک بود گل رونالدو یک فوتبالیست را بکشد! | اخبار ورزشی

عجیب ترین مصدومیت تاریخ / نزدیک بود گل رونالدو یک فوتبالیست را بکشد! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الریان عبور کرده و نخستین پیروزی خود را در این پیکار‌ها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، النصر در دیداری زیبا از دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد الریان عبور کرده و نخستین پیروزی خود را در این پیکار‌ها به ثبت برساند. سادیو مانه و کریستیانو رونالدو برای میزبان گلزنی کردند که البته گل فوق ستاره پرتغالی منجر به اتفاق عجیبی روی نیمکت این تیم شد.

تراژدی و کمدی توأمان روی نیمکت النصر

 

عجیب ترین مصدومیت تاریخ / نزدیک بود گل رونالدو یک فوتبالیست را بکشد!

در شرایطی که بازیکنان النصر پس از گل رونالدو مشغول برپایی جشن و شادی بودند، ناگهان فریاد‌های بازیکنان روی نیمکت النصر، توجهات را به خود جلب کرد. موضوعی که حتی منجر به توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد و پزشکان کنار نیمکت جمع شدند تا به وضعیت یکی از بازیکنان النصر رسیدگی کنند.

اکنون روزنامه الریاضیه ابعاد جدیدی از این اتفاق را اعلام کرده و نوشته است که شادی پس از گل دوم تیم فوتبال النصر مقابل الریان قطر، برای سالم النجدی، مدافع تیم، به مصدومیت ناگهانی منجر شد. او به دلیل این آسیب، توسط کادر پزشکی از زمین به رختکن تیمش در ورزشگاه “الاول پارک” منتقل شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از منابع “الریاضیه”، النجدی که در دقیقه ۳۵ بازی تعویض شده بود، پس از گل کریستیانو رونالدو در دقیقه ۷۶ از نیمکت بلند شد و در حال جشن گرفتن بود که سرش به شدت با بالای نیمکت برخورد کرد. این برخورد باعث بیهوشی او برای چند دقیقه شد.

داور استرالیایی، شون ایوانز، متوجه وضعیت او شد و بازی را متوقف کرد تا مدافع النصر به‌هوش بیاید. سپس او با برانکارد به رختکن منتقل شد و توسط کادر پزشکی تیم معاینه گردید. پس از بررسی، مشخص شد که نیازی به انتقال او به بیمارستان نیست.

النجدی در نهایت به همراه یکی از اعضای کادر پزشکی، پیاده از ورزشگاه خارج شد. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی النصر، در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های خارجی اعلام کرد: «بازیکن دچار افزایش فشار خون شده و ما وضعیت او را پیگیری خواهیم کرد.»

در نیمه اول، پیولی به دلیل مصدومیت النجدی از ناحیه مفصل پا، او را تعویض کرده و نواف بوشل را به جای او به میدان فرستاده بود. النصر در نقل‌وانتقالات تابستانی گذشته با این مدافع ۲۱ ساله از تیم الفتح قرارداد امضا کرده بود.

مصدومیت عجیب و غریب سالم النجدی و برخورد سر او به سقف نیمکت النصر، با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه شد و اینکه مشکل پیش آمده برای مدافع النصر جدی نبوده، باعث آسودگی خاطر هواداران این تیم شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn