تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 0:34
11 بازدید
کد خبر : 334107

مدیر عامل سپاهان: قاطعانه از مورایس حمایت می‌کنیم

مدیر عامل سپاهان: قاطعانه از مورایس حمایت می‌کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: /اصفهان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: قطعا تا زمانی که مورایس سرمربی تیم است از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم. به گزارش آفتاب نو،مهدی آذربایجانی، پس از برتری تیم فوتبال سپاهان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/اصفهان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: قطعا تا زمانی که مورایس سرمربی تیم است از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم.

به گزارش آفتاب نو،مهدی آذربایجانی، پس از برتری تیم فوتبال سپاهان برابر استقلال تاجیکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ اظهار کرد: بازی خوبی بود، استقلال تاجیکستان تیمی بود که در بازی‌های قبلی مقابل نمایندگان دیگر ایران نمایش خوبی ارائه کرده بود. سپاهان بازی خوبی به نمابش گذاشت و ترکیب خوبی برای بازی در نظر گرفته شده بود.

وی‌ افزود: نتیجه خوبی کسب کردیم و اتفاق خوبی رخ داد که امیدوارم در بقیه بازی‌های آسیایی سپاهان و همچنین مسابقات لیگ شاهد آن باشیم. 

 مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: ملاحظاتی در خصوص ورود بانوان وجود دارد، در بازی‌های آسیایی و ملی با توجه به تمهیدات ویژه‌ای که اندیشیده می‌شود و نگاه ویژه‌ای که وجود دارد این مسئله حل شده است؛ سعی می‌کنیم جلساتی برگزار کنیم و برای لیگ هم موانع را برطرف کنیم تا بانوان عزیز با احترام و شرایط قابل در ورزشگاه حضور داشته باشند. 

آذربایجانی تاکید کرد: با مورایس تا پایان فصل قرارداد داریم، قطعا تا زمانی که سرمربی تیم هستند از او قاطعانه حمایت می‌کنیم، به نظر نمی‌رسد که شرایط بدی داشته باشیم، چه در لیگ و چه در آسیا و امیدواریم امتیاز از دست رفته در لیگ را هم جبران کنیم. 

وی در پایان گفت: مطرح کردن سوالاتی در خصوص رقم فسخ قرارداد مورایس جالب  نیست و باید بر روی بازی‌های تیم تمرکر کنیم.

 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn