تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 1:57
10 بازدید
کد خبر : 334172

عملیات بی سابقه علیه رژیم صهیونیستی

عملیات بی سابقه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر قنادباشی با اشاره به عملیات اخیر کشورمان علیه رژیم صهیونیستی افزود: ضرباتی که به تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی در تل آویو و مرکزی‌ترین مناطق حساس رژیم وارد شد در واقع پاسخی است به مجموعه جنایات این رژیم علیه منافع ملی ما و شخصیت‌های برجسته مقاومت. وی ادامه داد: به

عملیات بی سابقه علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر قنادباشی با اشاره به عملیات اخیر کشورمان علیه رژیم صهیونیستی افزود: ضرباتی که به تاسیسات نظامی رژیم صهیونیستی در تل آویو و مرکزی‌ترین مناطق حساس رژیم وارد شد در واقع پاسخی است به مجموعه جنایات این رژیم علیه منافع ملی ما و شخصیت‌های برجسته مقاومت.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر این اقدام عملیاتی بود که رژیم صهیونیستی تاکنون تجربه نکرده بود. رژیم صهیونیستی هیچگاه تصور نمی‌کرد، این حجم از موشک به مرکزی‌ترین مناطق آن اصابت کند.

قنادباشی یادآور شد: این در حالی است که رژیم صهیونیستی از مراکز خود به وسیله گرانقیمت‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات ضد موشکی حفاظت می‌کرد. به همین دلیل این عملیات همه ادعای این رژیم را به سخره گرفت.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل عنوان کرد: در این عملیات از یک طرف ناتوانی و ضعف صهیونیست‌ها به نمایش گذاشته شد و از طرف دیگر قدرت و توانمندی‌های تسلیحاتی ایران و حزب الله به تصویر کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم به تاکید است که در این عملیات از سلاح‌های تولید داخل استفاده شد و طراحی عملیات نیز توسط شخصیت‌های جبهه مقاومت انجام شد.

قنادباشی تاکید کرد: در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست برای بار دیگر به طور فوق العاده و چشمگیری ظرفیت‌های دفاعی کشور را در برابر دشمنان به نمایش بگذارد و به رژیم صهیونیستی این اخطار را بدهد که هیچگاه در صدد عبور از خطوط قرمز‌های کشورمان بر نیاید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn