تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 3:16
8 بازدید
کد خبر : 334226

ایران، نبض انسجام‌بخش مقاومت – آفتاب نو

ایران، نبض انسجام‌بخش مقاومت – آفتاب نو

به گزارش آفتاب نو،سردار محمدصالح جوکار؛ نماینده مجلس شورای اسلامی: ۱. بی‌شک شهادت سیدحسن نصرالله ضربه و ضایعه سختی برای جبهه مقاومت به حساب می آید اما شکی نیست با روندی که رژیم صهیونیستی در پیش گرفته و با توجه به خشم لبریز شده مقاومت، به زودی غائله اسرائیل خاتمه پیدا خواهد کرد و این

به گزارش آفتاب نو،سردار محمدصالح جوکار؛ نماینده مجلس شورای اسلامی: ۱. بی‌شک شهادت سیدحسن نصرالله ضربه و ضایعه سختی برای جبهه مقاومت به حساب می آید اما شکی نیست با روندی که رژیم صهیونیستی در پیش گرفته و با توجه به خشم لبریز شده مقاومت، به زودی غائله اسرائیل خاتمه پیدا خواهد کرد و این رژیم جنایتکار پاسخ اقدامات خود را دریافت می‌کند.

۲. در این بین برخی از بدخواهان مقاومت در جهت ایجاد انشقاق و اختلاف در بین مردم چنین القا می‌کنند که جمهوری اسلامی پشت مقاومت را خالی کرده و حمایت از این جبهه سرافراز را ضروری نمی داند. در پاسخ به این شایعات و مطالب کذب باید گفت، اساسا موضوع مقاومت به شکلی که امروزه جغرافیای بزرگ کشورهایی چون یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را در بر دارد، ثمره انقلاب اسلامی بوده و با حمایت‌های جمهوری اسلامی نضج گرفته است.

۳. مولفه غیرقابل انکاری که حتی مخالفان محور مقاومت هم به آن اذعان دارند و بر آن انگشت می‌گذارند، این واقعیت است که ایران، حامی همیشگی گروه های مقاومت مردمی است و برای این مسئولیت، زخم زبان ها شنیده و مرارتها چشیده. حتی در طول این سال‌ها در فرماندهی مشترک نیروهای مقاومت در میادین جنگ، جمهوری اسلامی به عنوان عامل اصلی و تعیین‌کننده حاضر بوده و تصمیمات مهمی را در این مدت اتخاذ کرده است. به تعبیر بهتر گرچه عقیده و رویکرد این است که در برابر جریان سلطه یک نیروی واحد به نام امت اسلامی و جبهه مقاومت قرار دارد؛ اما نمی توان منکر این حقیت شد که عمود و پایه اصلی این جبهه، جمهوری اسلامی ایران است.

۴. امروزه برخی از کشورهای عربی و اسلامی که دم از خون مسلمانان و اعراب می‌زنند و نگران هستند که جنگ در این یکسال شعله‌ور شده و در این میان، ایران را مقصر می‌دانند، در طول سال‌های قبل در معرکه‌های مختلفی چون فتنه داعش و جنگ یمن در خون افراد شریک بودند و امروز اگر می‌بینیم که رژیم صهیونیستی با خاطری آسوده دست به کشتار می‌زند، از بی‌خیالی و عیاشی همین دولت‌هاست!

۵. این جماعت با سکوت خود، برای رژیم صهیونیستی فرش قرمز پهن می کنند تا هر جنابتی را انجام دهد. اما در آنسو ایران نه تنها پشت مقاومت را خالی نکرد بلکه با حضور فرماندهان بزرگ خود در میدان و با شهادت آن‌ها پشتیبانی‌اش از مقاومت و گروه‌هایی مثل حزب الله لبنان را به منصه ظهور رساند. دقیقا به خاطر وجود این حمایت‌هاست که برخی از افراد وابسته به رژیم صهیونیستی سعی دارند که انشقاق و اختلاف را بین جبهه مقاومت ایجاد نمایند.

۶. و بالاخره اینکه تشکیل بسیج اسلامی علیه رژیم موقت صهیونیستی؛ ارسال مستشاران عالی رتبه نظامی در میدان نبرد، کمک‌های تسلیحاتی به گروه‌های مقاومت و از همه مهم‌تر انسجام و ایجاد هماهنگی بین نیروهای محور مقاومت در برابر اسرائیل از اقدامات و حمایت‌های بی‌بدیل ایران از مجاهدان ضدصهیونیستی به شمار می رود.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn