تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 0:20
31 بازدید
کد خبر : 335305

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب میزبان بیستمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید علی اعتدالی در حاشیه نمایشگاه حمل ونقل گفت : شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه با عرضه صنایع و تجهیزات پیشرفت های این بخش از صنعت کشور را نشان دادند.  او افزود: بیش از ۷۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ هزار متر مربع در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید علی اعتدالی در حاشیه نمایشگاه حمل ونقل گفت : شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه با عرضه صنایع و تجهیزات پیشرفت های این بخش از صنعت کشور را نشان دادند. 

او افزود: بیش از ۷۰ شرکت کننده در قالب ۱۲ هزار متر مربع در نمایشگاه شرکت کرده اند و همچنین ۱۱ محصول دانش بنیان محصولات خود را به نمایش می گذارند. 

اعتدالی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی  ۱۱ محور و در حوزه خدمات شهری  ۸ محور محصولات و تجهیزات خود را به نمایش می گذارند و این نمایشگاه برای دومین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

او ترکیب شرکت کنندگان را شرکت‌های تولیدی ، دانش بنیان و نمایندگی های خارجی بیان کرد و گفت: محصولاتی که شرکت‌های دانش بنیان در حوزه حمل و نقل عمومی ارائه می‌دهند شامل ماشین های برقی و مکانیزم برقی سازی خودرو، تاکسی رانی و اتوبوسرانی است و همچنین در حوزه مبلمان شهری و زیبایی شهری مشارکت داشته اند. 

اعتدالی فضای نمایشگاه شهرآفتاب را بسیار استاندار بیان کرد و گفت: تجربه شرکت و حضور در هر دو نمایشگاه را داشته ایم و هر یک به نوبه خود شامل مزایا و معایبی هستند اما مزیت اصلی شهر آفتاب نزدیکی کارخانجات صنعتی به نمایشگاه میباشد و همچنین بدلیل سالن های استاندارد برای برگزاری نمایشگاه تخصصی بسیار عالی می باشد.

خبرنگار: محمد حسین عباسی

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn