تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 0:25
10 بازدید
کد خبر : 335308

جلسه اندیشه‌ورزی جنگ شناختی با محوریت هوش مصنوعی برگزار شد

جلسه اندیشه‌ورزی جنگ شناختی با محوریت هوش مصنوعی برگزار شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۰۸۰ تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ – ۱۸:۴۱ به گزارش بهداشت نیوز جلسه هیأت اندیشه‌ورز جنگ شناختی با حضور نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد. در این جلسه، دکتر شکرانی بر اهمیت نقش ملی این میز در ذیل قرارگاه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۰۸۰

تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ – ۱۸:۴۱

به گزارش بهداشت نیوز جلسه هیأت اندیشه‌ورز جنگ شناختی با حضور نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه، دکتر شکرانی بر اهمیت نقش ملی این میز در ذیل قرارگاه عالی فرهنگ و علم کشور تأکید کرد و دکتر جوانی نیز گزارشی درباره سناریوهای جنگ شناختی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه داد.

جلسه هیأت اندیشه‌ورز میز جنگ شناختی با حضور دست‌اندرکاران، نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

دکتر شکرانی، دبیر ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی، در این جلسه بر شأن قرارگاهی میز جنگ شناختی و قلمرو عمل آن در سطح ملی ذیل قرارگاه عالی فرهنگ و علم کشور تأکید نمود.

در ادامه جلسه، هر یک از اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون اصول، مبانی و اهمیت جنگ شناختی پرداختند. سپس، دکتر جوانی گزارشی در خصوص بسترها و سناریوهای جنگ شناختی با تمرکز ویژه بر نقش هوش مصنوعی در این زمینه ارائه داد.

وی به چالش‌ها و فرصت‌های موجود در استفاده از هوش مصنوعی در جنگ‌های شناختی اشاره کرد و بر اهمیت آماده‌سازی بسترهای لازم برای مواجهه با این نوع جنگ‌ها تأکید کرد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn