تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 13:25
40 بازدید
کد خبر : 336937

رحمتی: استقلال پرمهره ترین تیم ایران است

رحمتی: استقلال پرمهره ترین تیم ایران است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: فردا با یکی از بهترین تیم‌ها و پرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم. شش هفته از لیگ گذشته و سعی کردیم کاستی‌هایی که از سال قبل و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: فردا با یکی از بهترین تیم‌ها و پرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم. شش هفته از لیگ گذشته و سعی کردیم کاستی‌هایی که از سال قبل و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم برطرف کنیم. فکر می‌کنم به غیر از دیدار با تراکتور تبریز که مساحق شکست بودیم ۵ بازی دیگرمان پایاپای بوده و بدشانسی باعث شد که به سه امتیاز بازی‌ها دست پیدا نکنیم.

وی افزود: محمدرضا اخباری در دیدار گل گهر با ما بهترین مهار را داشت و شاید می‌توانستیم با سه امتیاز از سیرجان بازگردیم. در تعطیلی لیگ، شرایط‌مان بهتر شد و در حال حاضر ۲۵ سرباز و جنگجو داریم که همدل و هم قسم شده‌اند تا بتوانیم دو عدد صفر هوادار در جدول رده‌بندی را از بین ببریم. برابر استقلال با تمام توان و انرژی‌مان بازی خواهیم کرد تا به آن چیزی که هدف اصلی‌مان است، برسیم.

سرمربی هوادار در خصوص عدم گلزنی تیمش در ۶ هفته گذشته تصریح کرد: دوست ندارم درباره گذشته‌ها حرف بزنم ولی ما ایرانی‌ها عادت داریم نیمه خالی لیوان را ببینیم. سال گذشته تیم سیزدهم فصل (نساجی) تحویل من داده شد و با خرید ۷ بازیکن توقع پیروزی برابر الهلال عربستان را داشتند. هوادار سال گذشته در ۵ بازی ۲۱ گل خورده و خیلی از بازیکنان از این تیم رفتند. خدا را شکر مالکیت محترم و مجموعه باشگاه همسو و هم قدم پیش می‌رویم. ما می‌دانیم چه چیزی داشتیم و چه خواهیم داشت.

ادامه دارد …

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn