تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 14:57
30 بازدید
کد خبر : 337023

حضور پرسپولیس در ورزشگاه تختی بعد از ۶ سال

حضور پرسپولیس در ورزشگاه تختی بعد از ۶ سال

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در شرایطی قرار است در هفته هفتم لیگ مقابل چادرملو به میدان برود که چمن ورزشگاه تختی در تمام این سالها بلااستفاده بوده و آخرین باری که رقابت‌های لیگ برتر در این استادیوم برگزار شد به بیش از ۶ سال قبل برمی‌گردد، یعنی در فصل ۹۶-۹۷. همین موضوع دباعث می‌شود

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس در شرایطی قرار است در هفته هفتم لیگ مقابل چادرملو به میدان برود که چمن ورزشگاه تختی در تمام این سالها بلااستفاده بوده و آخرین باری که رقابت‌های لیگ برتر در این استادیوم برگزار شد به بیش از ۶ سال قبل برمی‌گردد، یعنی در فصل ۹۶-۹۷.

همین موضوع دباعث می‌شود تا چمن تختی به قول فوتبالی‌ها پا نخورده باشد و برهمین اساس ممکن است دویدن و چرخش توپ روی چمن این استادیوم مشکلاتی را برای پرسپولیس ایجاد کند که فوتبال خود را روی چمن انجام می‌دهد. البته که شرایط چمن تختی طبق وعده‌های مدیران این مجموعه بازی به بازی بهتر می‌شود اما با توجه به این که اولین بازی در این استادیوم قرار است پس از سال‌ها برگزار شود طبیعی است که مشکلاتی برای چرخیدن توپ روی چمن ایجاد شود.

گفتنی است پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول باید در دیدار با چادرملو به پیروزی رسیده و در این بازی خانگی امتیاز از دست ندهد. از این رو باید دید سرخ پوشان پس از بازی آسیایی خود مقابل پاختاکور ریکاوری خوبی داشته اند یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn