تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 16:34
20 بازدید
کد خبر : 337100

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های اسپانیا

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های اسپانیا

کدخبر: ۱۲۳۶۸۸ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۰۰ سیاست رهبری ایران تاکید کرد که پاسخ ایران به اسرائیل کمترین مجازات برای تجاوز بود. بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه امروز تهران به طور گسترده در رسانه‌های اسپانیایی‌زبان جهان انعکاس یافت. خبرگزاری افه اسپانیا با تیتر «رهبر ایران حمله به اسرائیل را کمترین مجازات دانست» آورده است:

رهبری ایران تاکید کرد که پاسخ ایران به اسرائیل کمترین مجازات برای تجاوز بود.

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های اسپانیا


بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه امروز تهران به طور گسترده در رسانه‌های اسپانیایی‌زبان جهان انعکاس یافت.

خبرگزاری افه اسپانیا با تیتر «رهبر ایران حمله به اسرائیل را کمترین مجازات دانست» آورده است: مقام معظم رهبری ایران، بالاترین مرجع سیاسی و مذهبی ایران در مصلی امام خمینی (ره) در تهران و در جمع هزاران نفر از مردم مومن گفت: آنچه نیروهای نظامی ما انجام دادند کمترین مجازات برای تجاوز رژیم اسرائیل بود.

به نوشته این رسانه اروپایی، «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حمله موشکی سه شنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اسرائیل، افزودند: اقدام نیروهای مسلح ما یک اقدام قانونی بود. وی تصریح کرد: هر ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی وارد می‌شود خدمتی به تمام بشریت است.

روزنامه ال پائیس اسپانیا با عنوان «رهبر ایران از کشورهای مسلمان خواست در برابر اسرائیل، دشمن مشترک از خود دفاع کنند» نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود بر اتحاد کشورهای مسلمان «از افغانستان تا یمن، از ایران تا غزه و لبنان» در مقابل دشمن، اسرائیل تاکید کرد. وی اطمینان داد اسرائیل تلاش می‌کند با «قتل و کشتار غیرنظامیان» در جنگ خود علیه حزب‌الله یا حماس پیروز شود، اما «هرگز در برابر گروه‌های اسلامی لبنانی و فلسطینی پیروز نخواهد شد». او گفت: «مقاومت [در برابر اسرائیل] در منطقه ضعیف نخواهد شد» و اطمینان داد که مبارزان حزب‌الله و حماس به رغم «خون‌های بر زمین ریخته» در صفوفشان تضعیف نخواهند شد.

تارنمای خبری ال اسپانیول اسپانیا نیز با تیتر «تهدید رهبر ایران با تفنگ در دست: حمله ما کمترین مجازات بود. مرگ بر اسرائیل!» آورده است: رهبر معظم ایران، امروز جمعه، حمله به اسرائیل را «کمترین مجازات برای تجاوز اسرائیل» خواند.

روزنامه ال دباته اسپانیا نیز تاکید کرد: رهبر ایران در مراسمی در جمع هزاران نفر از مردم تهران، با تفنگ در دست، حمله موشکی ایران به اسرائیل را «قانونی و مشروع» خواند و گفت اسرائیل زمان زیادی ندارد.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn