تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 17:44
9 بازدید
کد خبر : 337164

کاهش ۱۰۰۰ تومانی تتر/ دلار هم کاهشی خواهد شد

کاهش ۱۰۰۰ تومانی تتر/ دلار هم کاهشی خواهد شد

با توجه به حضور و مداخله بازارساز در بازار، قیمت تتر نسبت به دیروز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و بازاری ها می گویند امروز حتماً … با توجه به حضور و مداخله بازارساز در بازار، قیمت تتر نسبت به دیروز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و بازاری ها می گویند امروز حتماً شاهد کاهش محسوس قیمت

با توجه به حضور و مداخله بازارساز در بازار، قیمت تتر نسبت به دیروز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و بازاری ها می گویند امروز حتماً …

کاهش 1000 تومانی تتر/ دلار هم کاهشی خواهد شدکاهش 1000 تومانی تتر/ دلار هم کاهشی خواهد شد

با توجه به حضور و مداخله بازارساز در بازار، قیمت تتر نسبت به دیروز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و بازاری ها می گویند امروز حتماً شاهد کاهش محسوس قیمت دلار در معاملات فردایی هم خواهیم بود.

به گزارش ایران جیب از تسنیم، همزمان با اعلام خبرهای مربوط به افزایش حضور بازارساز در بازار، قیمت ها در بازارهای مختلف با کاهش محسوس همراه شده است. قیمت تتر نسبت به دیروز ۱۰۰۰ تومان کاهش یافته و به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

فعالان بازار پیش بینی می کنند که با کاهش قیمت تتر، باید در ادامه ی روز شاهد کاهش قیمت دلار در معاملات فردایی هم باشیم.  در صورت ادامه شرایط فعلی بازار ارز صبح فردا را به احتمال زیاد با روند کاهشی آغاز خواهد کرد.

تسنیم ساعتی قبل در خبری اعلام کرده بود: بانک مرکزی هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی یک مداخله بزرگ است و ۱۰۰ میلیون درهم نیز برای این منظور بناست در روزهای آتی وارد بازار شود.

خبرهای دریافتی بیانگر آن است که رئیس جمهور به محض ورود به کشور دستور ویژه‌ای برای مداخله و مراقبت در بازارها صادر کرد که طی این دستور، همتی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی مامور مراقبت و ورود به بازارها شدند.

طی روزهای اخیر و همزمان با تشدید نوسانات ارزی، فعالان بازار از حضور پرقدرت بازارساز در بازار و افزایش مداخلات ارزی خبر داده بودند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn