تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 19:20
24 بازدید
کد خبر : 337247

حمله حامیان فلسطین به وزیر خارجه سوئد | فرار این وزیر از صحن پارلمان را ببینید

حمله حامیان فلسطین به وزیر خارجه سوئد | فرار این وزیر از صحن پارلمان را ببینید

به گزارش آفتاب نو، بر اساس تصاویری که رسانه‌های سوئدی منتشر کردند «ماریا مالمر اشتنرگارد»، وزیر امور خارجه جدید سوئد در حالی که در بحثی در پارلمان بر سر نحوه رای دادن سوئد برای همه‌پرسی سازمان ملل در قضیه رژیم صهیونیستی و کرانه باختری شرکت داشت، هدف اعتراضات و شعارهای حامیان فلسطین در صحن پارلمان

به گزارش آفتاب نو، بر اساس تصاویری که رسانه‌های سوئدی منتشر کردند «ماریا مالمر اشتنرگارد»، وزیر امور خارجه جدید سوئد در حالی که در بحثی در پارلمان بر سر نحوه رای دادن سوئد برای همه‌پرسی سازمان ملل در قضیه رژیم صهیونیستی و کرانه باختری شرکت داشت، هدف اعتراضات و شعارهای حامیان فلسطین در صحن پارلمان قرار گرفته و در مواجهه با پرتاب گوجه و پیاز مجبور به ترک آنجا شد.

«آن-سوفی مالم»، رئیس پارلمان سوئد درباره این رخداد گفت فعالان حامی فلسطین در حالی که دستان خود را به نشانه اعتراض به رنگ قرمز درآورده بودند شروع به پرتاب این صیفی‌جات به سمت وزیر خارجه سوئد کردند.

فرار وزیر خارجه سوئد از صحن پارلمان

این اتفاق بعد از آن به وقوع پیوست که اشتنرگارد به پرسشی درباره وضعیت فلسطین و فلسطینی‌ها پاسخ داد و سپس جلسه دچار تشنج شد.

افراد حاضر به عنوان مستمع در این جلسه فریاد اعتراض و شعار سر داده و وزیر امور خارجه سوئد را به پشتیبانی از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها متهم کردند.

دفتر مدیریت پارلمان سوئد اعلام کرد نیروهای پلیس این کشور دست کم سه نفر از معترضان حاضر در این نشست را بازداشت کردند.

روزنامه «دیگنس نیتر» سوئد گزارش داد که نیروهای امنیتی پارلمان در زمان انجام بازرسی‌ها نتوانسته‌اند ورود پیازها و گوجه‌فرنگی‌هایی که به سمت وزیر امور خارجه سوئد پرتاب شد را شناسایی کنند. این رویداد «اولف کریسترسون»، نخست وزیر سوئد را مجبور به دستور دادن برای تشدید تدابیر امنیتی بعد از این حادثه کرد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn