تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 22:10
11 بازدید
کد خبر : 337395

امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد | اخبار ورزشی

امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از برتری پرگل برابر ذوب‌آهن در فولادشهر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما شد. می‌دانستیم برابر تیم خیلی خوبی بازی داریم و برنامه‌ریزی برای آن کرده بودیم. خوشبختانه خوش موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از برتری پرگل برابر ذوب‌آهن در فولادشهر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برای ما شد. می‌دانستیم برابر تیم خیلی خوبی بازی داریم و برنامه‌ریزی برای آن کرده بودیم. خوشبختانه خوش موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم پس از گل دوم اعتماد به نفس خوبی گرفتیم. امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد و از همه بازیکنانم ممنونم.

وی افزود: فکرش را هم نمی‌کردم نتیجه این باشد، اما مطمئن بودم بازی خوبی می‌شود. نتایج پیشین نشان‌دهنده کیفیت بازیکنان ما نبود. مطمئن بودیم کار خوب جواب می‌دهد و امشب خوشبختانه شب خوبی شد.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه این باخت چیزی از کیفیت ذوب‌آهن کم نکرد، تصریح کرد: فشار آوردند که نتیجه را عوض کنند، اما شب تیم ما بود. با همدلی، تاکتیک خوب و تلاش بازیکنانم این اتفاق خوب برای ما افتاد، اکنون نباید ناامید یا مغرور شویم.

حسینی یادآور شد: باید قوی کار کنیم تا روند نزولی نداشته باشیم. فوتبال یک بازی ناشناخته است، همدل بودیم و منتظر نتیجه خوب بودیم، اما فوتبال ورزش با حساب و کتابی نیست.

وی ادامه داد: فوتبال همین است و هیچ‌وقت نباید ناامید شد و باید سخت کار کرد و راه درست را رفت. متاسفانه در کیفیت زمین هم عقب‌گرد کرده‌ایم.

سرمربی آلومینیوم شرایط چمن را معضلی در فوتبال ایران دانست و گفت: نمی‌دانم مدیریت این مسئله در دست کیست. من زمان حضور و مربیگری در پیکان به چمن میزبانی آن تیم اعتراض می‌کردم، اما به من می‌گفتند تو بهانه‌گیر هستی.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn