تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 22:28
12 بازدید
کد خبر : 337412

حملات هوایی پس از راهپیمایی میلیونی هدفش ترساندن یمنی هاست

حملات هوایی پس از راهپیمایی میلیونی هدفش ترساندن یمنی هاست

به گزارش جام جم آنلاین، یک منبع بارز یمنی به المیادین اعلام کرد: حملات آمریکا و انگلیس به صنعا و الحدیده سلاح یمن را نابود نخواهد کرد و واکنش یمن در راه است و مداوم و دقیق خواهد بود. این منبع بیان کرد: بیش از ۸۶۰ حمله آمریکایی-انگلیسی و اسرائیلی از زمان شروع جبهه پشتیبانی

به گزارش جام جم آنلاین، یک منبع بارز یمنی به المیادین اعلام کرد: حملات آمریکا و انگلیس به صنعا و الحدیده سلاح یمن را نابود نخواهد کرد و واکنش یمن در راه است و مداوم و دقیق خواهد بود.

این منبع بیان کرد: بیش از ۸۶۰ حمله آمریکایی-انگلیسی و اسرائیلی از زمان شروع جبهه پشتیبانی انجام گرفته که تاثیری در موضع یمن نداشته است و گزندی به سلاح راهبردی ما وارد نکرد. پیام راهیپمایی میلیونی امروز یمن واضح و آشکار است که پشتیبانی یمنی مداوم و فزاینده خواهد بود و حملات تاثیری نخواهد داشت.

از سوی دیگر هاشم شرف الدین وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا گفت: حملات هوایی امروز ساعاتی پس از راهپیمایی همبستگی با رهبر شهید سید حسن نصرالله و مردم غزه و لبنان انجام شد و تلاشی مذبوحانه برای ترساندن ملت ما است. یمن با این حملات از میدان به در نخواهد شد و به پایداری خود در برابر دشمنان ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما از کشور و ملتمان دفاع خواهیم کرد و به عملیات خود ادامه خواهیم داد.

گفتنی است که ساعاتی قبل، خبرنگار المیادین گزارش داد: جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی چند حمله به یمن انجام دادند. یک حمله به استان ذمار، سه حمله به فرودگاه الحدیده و ۱۰ حمله به صنعا و الحدیده انجام دادند. همچنین جنگنده های متجاوز سه حمله نیز به مکراس در جنوب شرقی استان البیضاء یمن انجام دادند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn