تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 22:41
22 بازدید
کد خبر : 337425

راموس در راه سری آ

راموس در راه سری آ

یوونتوس تورین سرخیو راموس را به عنوان جانشین برمر مصدوم در نظر گرفته است. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ یوونتوس در حالی دومین برد متوالی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با برتری سه بر دو در خانه لایپزیگ به دست آورد که در همان آغاز بازی گلیسون برمر مدافع برزیلی‌اش دچار مصدومیت از

یوونتوس تورین سرخیو راموس را به عنوان جانشین برمر مصدوم در نظر گرفته است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ یوونتوس در حالی دومین برد متوالی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با برتری سه بر دو در خانه لایپزیگ به دست آورد که در همان آغاز بازی گلیسون برمر مدافع برزیلی‌اش دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد. او دچار پارگی رباط صلیبی شده است و به این ترتیب شانس همراهی یووه در ادامه فصل را از دست می‌دهد.

به نوشته توتو اسپورت سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، ممکن است جانشین این بازیکن در یوونتوس شود. به نوشته این روزنامه باشگاه تورینی، فوتبالیست ۳۸ساله اسپانیایی را به عنوان جانشین برمر در نظر دارد که به دلیل آسیب‌دیدگی تا پایان فصل از میادین دور است.

راموس پس از جدایی از سویا در ژوئن امسال بازیکن آزاد است. این بازیکن پنج بار قهرمان لالیگای اسپانیا و دو بار قهرمان لیگ یک فرانسه شده است و باید دید راهی ایتالیا خواهد شد یا خیر.

باشگاه یوونتوس همچنین خبر داد که نیکو گونزالس هافبک اسپانیایی و ۲۲ ساله‌اش نیز مصدوم شده است و شرایط او نیز به‌زودی بررسی می‌شود.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn