تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 12:33
19 بازدید
کد خبر : 338087

توخل؛ دوباره گزینه جانشینی تن هاخ در منچستریونایتد شد

توخل؛ دوباره گزینه جانشینی تن هاخ در منچستریونایتد شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که پس از شروع نه چندان خوب تیمش در فصل جاری، بار دیگر آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم به خطر افتاده، گفته می‌شود بازی خارج از خانه  فردا (یکشنبه) منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس آخرین فرصت این مربی هلندی برای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که پس از شروع نه چندان خوب تیمش در فصل جاری، بار دیگر آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم به خطر افتاده، گفته می‌شود بازی خارج از خانه  فردا (یکشنبه) منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس آخرین فرصت این مربی هلندی برای حفظ جایگاهش در این تیم است.  

منچستریونایتد در حالی پنجشنبه شب در هفته دوم مرحله لیگی مسابقات لیگ اروپا به لطف گل دقیقه ۱+۹۰ هری مگوایر از شکست در خانه پورتو گریخت و به تساوی ۳-۳ دست یافت که پیش از این دیدار در لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب تاتنهام شد و در خانه کریستال‌پالاس هم به تساوی بدون گل بسنده کرده بود و در اولین بازی‌اش در لیگ اروپا هم در اولدترافورد با نتیجه تساوی یک-یک توسط توئنته هلند متوقف شده بود.

حالا رسانه‌های انگلیسی رایزنی‌ در خصوص گزینه بعدی مربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج اریک تن‌هاخ را آغاز کرده‌اند. بر اساس گزارش رسانه «آی پیپر» انگلیس؛ منچستریونایتد در صورت اخراج تن‌هاخ، مذاکرات با توماس توخل را از سر خواهد گرفت. مدیران منچستریونایتد تابستان اخیر هم با این مربی آلمانی مذاکراتی داشتند اما در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با اریک تن‌هاخ و تمدید قرارداد او گرفتند.

شبکه تلویزیونی «اسپورت ایتالیا» هم مدعی شده که سیمونه اینزاگی سرمربی موفق اینتر پیشنهاد جانشینی اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد را رد کرده است. در سوی دیگر برخی رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که در صورت اخراج تن‌هاخ، رود فن‌نیستلروی به عنوان مربی موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت.

مدیران باشگاه منچستریونایتد قرار است بعد از بازی فردا با استون‌ویلا جلسه‌ای تشکیل دهند تا در خصوص مشکلات این باشگاه و احتمال قطع همکاری با اریک تن‌هاخ بحث و تبادل‌نظر کنند.

منچستریونایتد که در حال حاضر با هفت امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد، در فصل جدید لیگ اروپا هم با کسب ۲ امتیاز از دو بازی اولش، در در رده بیست‌ویکم جدول ۳۶ تیمی این‌ رقابت‌هاست.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn