تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 18:05
12 بازدید
کد خبر : 338413

عرضه کیبورد تاشو و مینی‌کامپیوتر به زودی

عرضه کیبورد تاشو و مینی‌کامپیوتر به زودی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ یک استارت‌آپ چینی با ترکیب کیبورد تاشو و مینی‌کامپیوتر، محصول جدیدی به نام Lunar ۲-in-۱ را روانه بازار کرده است. این دستگاه که به‌تازگی در پلتفرم کیک‌استارتر برای جذب سرمایه معرفی شده، ابزار کارآمدی برای کسانی است که به دنبال راه‌حل‌های کم‌حجم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ یک استارت‌آپ چینی با ترکیب کیبورد تاشو و مینی‌کامپیوتر، محصول جدیدی به نام Lunar ۲-in-۱ را روانه بازار کرده است. این دستگاه که به‌تازگی در پلتفرم کیک‌استارتر برای جذب سرمایه معرفی شده، ابزار کارآمدی برای کسانی است که به دنبال راه‌حل‌های کم‌حجم و قابل حمل برای محیط کار خانگی یا سفر‌های کاری هستند.

سیستم Lunar ۲-in-۱ دارای یک کیبورد تاشو با ابعاد جمع‌وجور ۱۵۳ x ۱۱۰ x ۳۰ میلی‌متر است که تنها ۸۰۰ گرم وزن دارد و به راحتی در کیف یا جیب جای می‌گیرد. هنگام استفاده، این دستگاه به ابعاد ۲۹۰ x ۱۱۰ x ۱۵ میلی‌متر باز می‌شود و یک کیبورد کامل به همراه ترک‌پد کوچک ارائه می‌دهد.

در بخش سخت‌افزاری، این دستگاه مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای AMD Ryzen ۷، ۸۸۴۰U است که همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به Wi-Fi ۶، اترنت گیگابیتی و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد که امکان استفاده از Lunar به عنوان کیبورد بلوتوثی معمولی را نیز فراهم می‌کند.

این دستگاه با پشتیبانی از پورت‌های USB Type-A و USB-C به کاربران امکان می‌دهد تا آن را به نمایشگر‌های خارجی، مانیتور‌های قابل‌حمل یا حتی عینک‌های واقعیت افزوده متصل کنند. همچنین اتصال بی‌سیم به تبلت‌ها و کامپیوتر‌های یکپارچه برای کار با چندین صفحه نمایش از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

عرضه کیبورد تاشو و مینی‌کامپیوتر به زودی

Lunar ۲-in-۱ با یک باتری ۱۶,۰۰۰ میلی‌آمپری تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم را پشتیبانی می‌کند. اما در صورتی که از آن برای تأمین انرژی دستگاه‌های جانبی مثل مانیتور یا عینک‌های واقعیت افزوده استفاده شود، عمر باتری کاهش می‌یابد.

این محصول در حال حاضر در پلتفرم کیک‌استارتر با قیمت اولیه ۵۷۹ دلار (برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه) در دسترس است و طبق برنامه‌ریزی‌ها، ارسال سفارش‌ها از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn