تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1403 - 18:53
9 بازدید
کد خبر : 338457

دسترسی به نوبت‌دهی آنلاین در تمامی مراکز درمانی از طریق دکترتو

دسترسی به نوبت‌دهی آنلاین در تمامی مراکز درمانی از طریق دکترتو

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۷۰۲۴۹ تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ – ۱۵:۱۰ نوبت دهی آنلاین، هدیه دنیای دیجیتال به بیماران دنیای امروز است و خوشبختانه شما نیز از این هدیه، بی‌نصیب نیستید. شما می‌توانید به کمک انواع روش‌های نوبت‌ گیری غیر حضوری، بدون نیاز به مراجعه به مطب یا مرکز درمانی مدنظرتان،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۷۰۲۴۹

تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ – ۱۵:۱۰

نوبت دهی آنلاین، هدیه دنیای دیجیتال به بیماران دنیای امروز است و خوشبختانه شما نیز از این هدیه، بی‌نصیب نیستید. شما می‌توانید به کمک انواع روش‌های نوبت‌ گیری غیر حضوری، بدون نیاز به مراجعه به مطب یا مرکز درمانی مدنظرتان، به راحتی نوبت بگیرید و پروسه ویزیت‌ شدن آسان و بدون دردسری را تجربه کنید. در این مطلب قرار است سری به دنیای نوبت دهی آنلاین پزشکان امروز بزنیم و با این پروسه جدید درمانی جذاب، بیشتر آشنا شویم. اگر شما هم حوصله دنگ و فنگ‌های گذشته برای دکتر رفتن را ندارید، نباید مطالعه این مطلب را از دست بدهید.

چرا باید از نوبت دهی آنلاین، استفاده کنیم؟

تغییر سبک زندگی و افزایش اهمیت دنیای آنلاین، وجود ترافیک سرسام‌ آور در کلان شهر‌ها و سختی‌های مراجعه حضوری برای گرفتن نوبت یک متخصص، از جمله مهم‌ترین دلایلی محسوب می‌شوند که شما باید به خاطر آن‌ها بیخیال روش‌های قدیمی نوبت گرفتن شوید و از نوبت دهی آنلاین استفاده کنید تا راحت و بی‌دردسر، وقت مراجعه‌تان به پزشک مدنظرتان برای ویزیت، مشخص شود.

اگر ساکن پایتخت باشید احتمالا می‌دانید که تنها یک مراجعه ساده ۵ دقیقه‌ای برای رزرو نوبت یک مرکز درمانی در تهران، ممکن است از شما ۳ الی ۴ ساعت، زمان ببرد و با توجه به اینکه اکثر مراکز درمانی ایران، در قلب پایتخت، حضور دارند، این اتفاق، به فاجعه بزرگی تبدیل می‌شود و قطعا دسترسی آسان و سریع به کلینیک‌های پزشکان متخصص در مرکز تهران، غیر ممکن است و به همین دلیل، امکان نوبت دهی آنلاین، یک موهبت محسوب می‌شود.

بهترین روش گرفتن نوبت آنلاین کدام است؟

برای دریافت نوبت آنلاین، روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید بر اساس امکانات و نیاز شخصی‌تان، روش مدنظرتان را برای گرفتن نوبت اینترنتی، انتخاب کنید. بسیاری از پزشکان متخصص که همگام با رشد تکنولوژی و فناوری، پیشرفت کرده‌اند، با طراحی نرم‌افزارهای اختصاصی نوبت گیری آنلاین، قدم بزرگی در این عرصه برداشته‌اند و شما می‌توانید از این دسته نرم افزارها استفاده کنید.

C:UsersYAMINDesktopدکتر2.jpg

اما گروه دیگری از پزشکان متخصص، وارد فضای طراحی نرم افزار نشده‌اند و از پلتفرم‌های آماده برای کمک به بیماران‌شان جهت نوبت گیری آنلاین استفاده کرده‌اند. دکترتو، یکی از محبوب‌ترین سایت‌های دریافت نوبت اینترنتی در ایران است که اکثر پزشکان متخصص ایرانی در آن عضو هستند، اگر شما هم به فکر گرفتن نوبت پزشک مدنظرتان هستید می‌توانید به راحتی از دکترتو استفاده کنید و در کم‌تر از چند ثانیه و تنها با چند کلیک، وقت ویزیت پزشک مدنظرتان را رزرو کنید.

مزایای دریافت نوبت اینترنتی چیست؟

احتمالا اگر جزو دسته افرادی باشید که سخت‌تر با پیشرفت‌های روز دنیا هماهنگ می‌شوند و علاقه‌ای به مهاجرت از فضای سنتی به آنلاین ندارند، احتمالا علاقه‌ای به استفاده از نوبت‌دهی اینترنتی نداشته باشید، در ادامه همراه ما باشید تا با مهم‌ترین مزایای دریافت نوبت اینترنتی مرکز درمانی ، آشنا شوید.

C:UsersYAMINDesktopدکتر2.jpg

صرفه‌جویی در زمان

در پروسه رفت و آمد به نزدیک‌ترین مرکز درمانی حتی در خلوت‌ترین شهرهای ایران نیز حداقل به ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز است، اگر از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنید، یک صرفه جویی فوق العاده در زمان‌تان خواهید داشت چون می‌توانید در کم‌تر از چند ثانیه نوبت رزرو کنید بدون اینکه نگران از دست دادن زمان باشید.

صرفه‌جویی در پول

رفت و آمد در شهرهای بزرگ، حتی با وسیله‌های حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، مترو و …. نیز با هزینه‌های گزافی همراه است، اگر نمی‌خواهید که پول عزیزتان را به خاطر معطل ماندن در مسیر پزشک مدنظرتان به فنا دهید می‌توانید از سیستم نوبت دهی اینترنتی استفاده کنید تا دیگر نگران هزینه اسنپ و تاکسی و … نباشید. در پروسه گرفتن نوبت اینترنتی، تنها هزینه‌ای که قرار است از جیب شما خرج شود، اینترنت موبایل‌تان خواهد بود.

خلاصی از ترافیک

هیچ اتفاقی، منزجر کننده‌تر از ماندن پشت ترافیک‌های عذاب‌آور برای رسیدن به مطب پزشک نیست! … شما می‌توانید به آسانی به کمک سیستم نوبت دهی اینترنتی، خودتان را از شر ترافیک‌های سرسام آور شهرتان خلاص کنید و تنها با چند کلیک، به سرعت، به مطب پزشک مدنظرتان در اینترنت، برای دریافت نوبت برسید.

شانس دریافت نوبت سریع

احتمالا شما هم تجربه ماندن در صف‌های چند ماهه پزشکان متخصص و فوق تخصص را در ایران دارید! … زمان دریافت نوبت اینترنتی خبری از این دردسرها نیست چون با وجود سیستم مدیریت نوبت اینترنتی، تمامی‌ وقت‌ها به صورت اتوماتیک، بررسی می‌شوند و شما می‌توانید نزدیک‌ترین نوبت از نظر زمانی را برای خودتان رزرو کنید.

سخن پایانی

این روزها، به لطف وجود دنیای دیجیتال، دیگر خبری از دردسرهای دنیای سنتی نیست و همه اتفاقات سخت گذشته، به لطف وجود اینترنت و فضای مجازی، آسان و بدون دردسر شده است. نوبت دهی پزشکان مختلف نیز از این قائده مستثنی نیست و شما می‌توانید به کمک وب سایت‌های مختلف، نوبت مرکز درمانی مدنظرتان را از اینترنت دریافت کنید و تنها برای انجام ویزیت، به مطب پزشک‌تان مراجعه کنید.

برای گرفتن نوبت آنلاین پزشکان ایرانی، روش‌های مختلفی وجود دارد، برخی از پزشکان، امکان نوبت دهی آنلاین را به کمک نرم افزارهای اختصاصی، امکان نوبت دهی آنلاین را فراهم کرده‌اند و برخی پزشکان دیگر نیز از وب سایت‌های واسط مثل دکتر تو و … برای تسهیل پروسه نوبت دهی آنلاین بیماران خود استفاده کرده‌اند. با این وجود بهتر است شما نیز برای گرفتن نوبت پزشک مدنظرتان، بیخیال روش‌های سنتی گذشته شوید و به کمک اینترنت، ساده‌تر از آب خوردن، نوبت هر پزشکی که دوست دارید را رزرو کنید.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn