تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 12:47
23 بازدید
کد خبر : 339411

جدیدترین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان یکشنبه ۱۵ مهر

جدیدترین اخبار از همسان سازی حقوق بازنشستگان یکشنبه ۱۵ مهر

نایب رییس کمیسیون اصل نود خواستار پیگیری موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شد که در پاسخ رییس مجلس تاکید کرد که حتما پیگیری می‌شود. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در برنامه هفتم توسعه موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به تصویب

نایب رییس کمیسیون اصل نود خواستار پیگیری موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مجلس شد که در پاسخ رییس مجلس تاکید کرد که حتما پیگیری می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در برنامه هفتم توسعه موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به تصویب رسید که مبالغی علی‌الجساب برای بازنشستگان لشکری و کشوری واریز شده اما بازنشستگان تامین اجتماعی فراموش شده‌اند.

وی یادآور شد: طبق بودجه باید دولت ۱۳۰ همت به تامین اجتماعی پرداخت ‌کند؛ تاکنون نزدیک به ۳۰ همت به صورت نقدی و اوراق پرداخت شده و مابقی مانده است که تامین اجتماعی علت را نداشتن بودجه بیام می‌کند.

حاجی دلیگانی در ادامه خواستار برگزاری جلسه‌ای با رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر رفاه و رییس سازمان تامین اجتماعی، تامین اجتماعی نیروهای مسلح و رییس صندوق بازنشستگی شد تا علت تاخیر در پرداخت‌ها مشخص شود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: به طور حتم این جلسه برگزار خواهد شد و پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت، امیدواریم این مشکل حل شود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn