تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 13:11
59 بازدید
کد خبر : 339436

پیگیری پرداخت مطالبات گندمکاران توسط استاندار کردستان

پیگیری پرداخت مطالبات گندمکاران توسط استاندار کردستان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آرش زره تن لهونی روز یکشنبه در جلسه شورای زکات استان که با حضور مسئولان کشوری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برخی از شهرستان‌هایی که زودتر گندم خود را تحویل داده اند بهای آن را نیز دریافت کرده اند اما در تعدادی از شهرستان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آرش زره تن لهونی روز یکشنبه در جلسه شورای زکات استان که با حضور مسئولان کشوری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برخی از شهرستان‌هایی که زودتر گندم خود را تحویل داده اند بهای آن را نیز دریافت کرده اند اما در تعدادی از شهرستان ها هنوز بهای گندم پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه با جدیت در حال پیگیری این مساله هستیم، از مسئولان کشوری خواست، این وجه به کشاورزان و گندمکاران کردستانی پرداخت شود.

استاندار کردستان با قدردانی از عملکرد مطلوب شورای زکات استان در جمع آوری این فریضه الهی گفت: همه ما مکلف هستیم همانند گذشته نهایت تلاش خود را انجام داده و این وضعیت را حفظ و برای ارتقای آن تلاش کنیم.

لهونی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای فریضه زکات در استان افزود: اینکه برخی افراد مستقل زکات پرداخت می کنند قابل تقدیر است اما باید همپوشانی در دریافت زکات برطرف شود.

وی عملکرد زکات استان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل‌ از آن را ۱۲۰ درصد اعلام کرد و گفت: نیمه نخست امسال نیز شاخص عملکرد استان ۱۰۰ درصد بوده که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: دغدغه ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و سایر مسئولان در استان پرداخت زکات توسط کشاورزان است و بهترین تشویق در این زمینه این است که بهای گندم سریعتر به گندمکاران پرداخت شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn