تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 14:24
14 بازدید
کد خبر : 339512

نشست رئیس سازمان فضایی ایران با دانشجویان دانشگاه شریف

نشست رئیس سازمان فضایی ایران با دانشجویان دانشگاه شریف

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا؛ به مناسبت هفته جهانی فضا رویداد ماهواره در یک نگاه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور رئیس سازمان فضایی ایران، رئیس دانشگاه شریف، رئیس دانشکده هوافضا و دانشجویان علاقمند به حوزه فضایی برگزار شد. در این نشست، حسن سالاریه، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران ضمن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به مناسبت هفته جهانی فضا رویداد ماهواره در یک نگاه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور رئیس سازمان فضایی ایران، رئیس دانشگاه شریف، رئیس دانشکده هوافضا و دانشجویان علاقمند به حوزه فضایی برگزار شد.

در این نشست، حسن سالاریه، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران ضمن استقبال از برگزاری نشست‌های دانشجویی، برنامه فضایی ایران را در یک دهه اخیر مرور و برنامه‌های آتی را در حوزه طراحی و ساخت ماهواره‌ها تشریح کرد.

رئیس سازمان فضایی ایران با تاکید بر ضرورت داشتن برنامه‌ای هدفمند برای نخبگان، آینده صنعت فضایی ایران را درخشان دانست و گفت: دانشگاه مرکز تربیت و پرورش نیروی متخصص است که رکن اساسی توسعه صنعت فضایی همین نیروی جوان، باانگیزه و متخصص است که برای ورود آنها به صنعت فضایی باید برنامه‌ای هدفمند و منسجم داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه و توانمند شدن بخش خصوصی خاطر نشان کرد: برای افزایش شتاب توسعه صنعت فضایی در کشور، حمایت و ورود بخش خصوصی توانمند به کل زنجیره صنعت فضایی امری ضروری است و بدون شک بدون تحقق این مساله، اهداف مد نظر برای رشد و بالندگی بیش از پیش حوزه فضایی میسر نخواهد بود.

سالاریه در پایان گفت: هم اکنون در مرحله گذار از فاز تحقیقاتی به فاز صنعتی هستیم و بستر و میدان فعالیت جدیدی برای نیروی جوان و متخصص در حال شکل گیری است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn