تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 15:01
8 بازدید
کد خبر : 339549

مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است

مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آئین بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین روز دوشنبه با حضور آیت اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مهدی میزبان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان عشایرایران، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آئین بهره برداری از ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین روز دوشنبه با حضور آیت اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مهدی میزبان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان عشایرایران، مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین، سرهنگ ملک محمدی رئیس اداره بسیج اقشاراستان و سرهنگ قاسمی مسئولی بسیج عشایری استان و زنان و مردان عشایر و بهره برداران و تولیدکنندگان عشایری در سالن باغستان برگزار شد.

مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است

آیت الله اسلامی در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در نظام اسلامی زندگی می کنیم و رهبری دانشمند و عالم و فرزانه داریم و در نماز جمعه اخیر دیدید که چگونه با صلابت و آرامش آمدند و دشمن را روسیاه کردند. 

وی افزود: رهبری فرزانه انقلاب یک شاخصه نظام است و روز جمعه کیلومترها از خیل جمعیت آمدند تا بیعت دوباره کنند و رهبری با شجاعت و عادی آمدند و در مجلس ترحیم سید حسن نصرالله حاضر شدند. 

آیت الله اسلامی تصریح کرد: برخی گفتند به لحاظ امنیتی باید مکان رهبری تغییر کند اما رهبری شجاعانه و عادی آمدند و در آرامش تلاوت قران داشتند گویا هیچ تهدیدی نیست در حالی که اسراییل گفته بود همه جا را می زنیم و رهبری نشان داد که به پشتوانه الهی و مردم هیچ نگرانی ندارد. 

نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: امروز کارشناسان شاخص جهانی روی رهبری تحلیل دارند و هر کلام ایشان را تجزیه و تحلیل می کنند. 

مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است

اسلامی تصریح کرد: اسرائیلی ها وقتی اسماعیل هنیه را ترور کردند و اصول اولیه حاکم بر دنیا را ندیدند و زیرپا گذاشتند ، مجامع بین المللی هیچ اقدامی نکردند و پوشالی بودن خود را نشان دادند و امروز ثابت شده که فقط با نابودی این رژیم می توان از ادامه کشتر این حیوا وحشی جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است.

وی در پایان از توجه مدیران به حل مشکلات عشایر تشکر و قدردانی کرد و افزود: عشایر از ذخایر انقلابند و موجب تقویت امنیت غذایی کشور شده اند.

در ادامه ۲۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین افتتاح شد.

مدیریت رهبری و اقتدار نظامی و دفاعی کشور دو شاخصه نظام اسلامی است

این طرح‌های عمرانی با اعتباری معادل ۹۰ میلیارد ریال و با هدف خدمت رسانی بهینه به جامعه عشایری استان، اجرا شده است.

طرح‌های عمرانی شامل بهسازی چشمه‌، انتقال آب، مخازن آب، آبشخور دام، مرمت، تسطیح و احداث راه،‌ توزیع پنل خورشیدی، تانکر چرخدار، آبرسانی سیار و سرویس بهداشتی سیار است.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn