تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 21:11
21 بازدید
کد خبر : 339891

مردی برای رهایی از چنگال یک آناکوندا مجبور شد این مار غول‌پیکر را گاز بگیرد + ویدیو

مردی برای رهایی از چنگال یک آناکوندا مجبور شد این مار غول‌پیکر را گاز بگیرد + ویدیو

در اتفاقی باورنکردنی که در آب‌های آمازون برزیل به وقوع پیوست، مردی برای نجات جان خود از چنگال یک آناکوندا، مجبور شد این مار غول‌پیکر را گاز بگیرد. این حادثه که تصاویر تکان‌دهنده‌ی آن ثبت شده، نشان‌دهنده نبردی نفس‌گیر بین انسان و یکی از قدرتمندترین شکارچیان طبیعت است. لحظات پرتنش مبارزه با هیولای آمازون فیلم

در اتفاقی باورنکردنی که در آب‌های آمازون برزیل به وقوع پیوست، مردی برای نجات جان خود از چنگال یک آناکوندا، مجبور شد این مار غول‌پیکر را گاز بگیرد. این حادثه که تصاویر تکان‌دهنده‌ی آن ثبت شده، نشان‌دهنده نبردی نفس‌گیر بین انسان و یکی از قدرتمندترین شکارچیان طبیعت است.

لحظات پرتنش مبارزه با هیولای آمازون

فیلم منتشر شده صحنه‌های دلهره‌آوری را نشان می‌دهد که در آن مردی در آبی که عمق آن تا سینه اش می رسد، با آناکوندایی عظیم درگیر است. در لحظه‌ای حساس و برای جلوگیری از خفه شدن توسط مار، این مرد تصمیم می‌گیرد نزدیک سر آناکوندا را گاز بگیرد. همزمان، دو نفر دیگر نیز به کمک او می‌آیند؛ یکی دم مار را می‌گیرد و دیگری سعی می‌کند آن را از قایق چوبی جدا کند.

پس از بیش از نیم دقیقه کشمکش نفس‌گیر، سرانجام آناکوندا تسلیم شده و مرد را رها می‌کند. یکی از مردان گردن مار را می‌گیرد و آن را به داخل قایق می‌کشد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا مرد در این درگیری آسیب دیده است یا خیر.

آناکوندا؛ غول خفته آمازون

آناکوندا، که به مار آبی نیز معروف است، یکی از بزرگترین مارهای جهان محسوب می‌شود. این مارها می‌توانند تا بیش از حدود ۸ متر رشد کنند و وزنی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم داشته باشند. اگرچه آناکونداها سمی نیستند، اما روش شکار آنها بسیار خطرناک است. آنها با پیچیدن دور بدن طعمه و فشردن آن تا حد خفگی، شکار خود را از پای درمی‌آورند و سپس آن را به طور کامل می‌بلعند.

خطرات زندگی در زیستگاه‌های طبیعی جانوران وحشی

این حادثه یادآور خطرات زندگی در نزدیکی زیستگاه‌های طبیعی جانوران وحشی است. چند هفته پیش از این واقعه هم در مالزی، یک ماهیگیر ۲۵ ساله به نام برونو کامیل ناهاک قربانی حمله یک تمساح شد. این ماهیگیر جوان در حین جمع‌آوری تورهای ماهیگیری خود در رودخانه ناپدید شد و جستجوها تنها به یافتن لباس‌ها و وسایل او منجر شد. بدن او بعداً در فاصله‌ای کمتر از یک کیلومتر از محل حادثه پیدا شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn