تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 7:48
5 بازدید
کد خبر : 340354

علی دایی حتی اگر ۴۰ درجه تب داشته باشد یک درجه‌اش را نمی‌بخشد!

علی دایی حتی اگر ۴۰ درجه تب داشته باشد یک درجه‌اش را نمی‌بخشد!

محمد مایلی‌کهن در سال ۹۲ تندترین مواضع را علیه علی دایی داشت. سرمربی اسبق تیم ملی ۱۶ مهر سال ۹۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو انتقادات تندی را از سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی مطرح کرد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را دوباره مرور کنیم: یکسری از شرط‌بندها هستند که نقش آن‌ها در

محمد مایلی‌کهن در سال ۹۲ تندترین مواضع را علیه علی دایی داشت. سرمربی اسبق تیم ملی ۱۶ مهر سال ۹۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو انتقادات تندی را از سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی مطرح کرد که بد نیست خلاصه حرف‌هایش را دوباره مرور کنیم:

  • یکسری از شرط‌بندها هستند که نقش آن‌ها در ناپاکی‌های فوتبال می‌تواند از داوران خطاکار هم بیشتر باشد. البته منظورم داوران شریف نیست بلکه معدود داورانی را می‌گویم که متاسفانه…
  • من می‌گویم اگر یک نفر پول حلال دربیاورد، هیچ مشکلی در مورد میزان آن وجود ندارد و نمی‌دانم چرا یک عده از این‌که ارقام دستمزدها مطرح می‌شود، ناراحت می‌شوند!
  • همه دنبال سالم‌سازی فوتبال هستند اما یقین بدانید کسانی که بیخودی داد و بیداد می‌کنند، حتما ریگی به کفش خود دارند.
  • آقای علی دایی! شما دو بار من را محکوم کردی و هر دو مرتبه هم تابع قانون بودم ولی نکته اینجاست که شما از طرف مقابلت شکایت می‌کنی و بعد هم از ریاست محترم قوه قضاییه با لحن دستوری می‌خواهید من را به اشد مجازات محکوم کند. یعنی به ایشان از همین حالا می‌گویی که حق با من (علی دایی) است. خیر آقا! تشخیص با مراجع قانونی است نه من و شما. حالا که این‌طوری است من هم صراحتا از آقای لاریجانی به عنوان رئیس محترم قوه قضاییه می‌خواهم این قضیه را کاملا مورد بررسی قرار بدهند و هر کس که مجرم شناخته شد را از طریق قانون مجازات کنند. حالا چه من محکوم شوم چه آقای دایی.
  • در حکم دادگاه تجدید نظر من محکوم به جریمه ۲۰۰هزار تومانی شدم و البته به مدت یک سال هم ممنوع‌المصاحبه‌ام کردند. اتفاقا همان موقع گفتم جریمه را نمی‌دهم، مرا زندانی کنید.
  • آقای علی دایی! شما مرتب می‌گویید من را بخشیده‌اید. شما من را بخشیده‌ای؟ شما حتی اگر ۴۰ درجه تب داشته باشی یک درجه آن را به کسی نمی‌بخشی
  • عکسی که آفتاب نو چند روز قبل منتشر کرد (منظور محمد مایلی‌کهن اوایل مهر سال ۱۳۹۲ است)، مرا به اصل خودم برگرداند و نشان داد تغییر نکرده‌ام اما ثابت کرد یک عده هم از بچگی بردپیت و محمدرضا گلزار نبوده‌اند.

در همین ارتباط: علی دایی: اگر حرف‌هایت را ثابت کردی من از فوتبال می‌روم/ دولتی که بروی مصلی گدایی کنی تا تیم بگیری، تمام شد!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn