تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 10:07
11 بازدید
کد خبر : 340457

نفوذ هکرهای چینی به سیستم‌های شنود تلفنی دادگاه آمریکا

نفوذ هکرهای چینی به سیستم‌های شنود تلفنی دادگاه آمریکا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ این نشریه اعلام کرد که ممکن است هکرهای چینی ماه‌ها به زیرساخت‌های شبکه‌ای که توسط شرکت‌ها برای همکاری با درخواست‌های مجاز دادگاه ایالات متحده برای داده‌های ارتباطی استفاده می‌شود دسترسی داشته باشند. گفته شده که هکر‌ها به بخش‌های دیگر ترافیک اینترنت نیز دسترسی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ این نشریه اعلام کرد که ممکن است هکرهای چینی ماه‌ها به زیرساخت‌های شبکه‌ای که توسط شرکت‌ها برای همکاری با درخواست‌های مجاز دادگاه ایالات متحده برای داده‌های ارتباطی استفاده می‌شود دسترسی داشته باشند. گفته شده که هکر‌ها به بخش‌های دیگر ترافیک اینترنت نیز دسترسی داشته‌اند.

منابع آگاه گفتند که، «ورایزون»، «AT&T» و «لومن تکنولوژیز» جزو شرکت‌های مخابراتی هستند که هکرها به شبکه‌های آن‌ها نفوذ کرده‌اند. 

وزارت خارجه چین اعلام کرد از حملات سایبری که در گزارش وال استریت ژورنال ذکر شده، آگاهی ندارد اما آمریکا پیش از این روایتی نادرست برای گناهکار جلوه دادن چین ساخته بوده است.

این وزارتخانه در این خصوص در بیانیه‌ای گفت: در زمانی که حمله سایبری به یک چالش معمول در تمام کشورهای جهان تبدیل شده، این روش فقط به تلاش های جامعه بین‌المللی برای بررسی کردن چالش ها با همکاری و گفتگو با یکدیگر آسیب می زند.

دولت چین پیش از این ادعاهای دولت آمریکا و کشورهای دیگر در خصوص استفاده از هکرها برای نفوذ به سیستم های رایانشی خارجی را رد کرده بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn