تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 10:42
9 بازدید
کد خبر : 340490

چرا ماشاریپوف در استقلال تأثیرگذار است؟/ راز عدد ۱۸۶۵ ستاره ازبکستانی

چرا ماشاریپوف در استقلال تأثیرگذار است؟/ راز عدد ۱۸۶۵ ستاره ازبکستانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: جلال الدین ماشاریپوف مهاجم ازبکستانی تیم استقلال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورش در هر دو دیدار اخیر این تیم مقابل قطر در چهارچوب لیگ نخبگان آسیا و هوادار در دیدارهای لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد. این بازیکن که در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

جلال الدین ماشاریپوف مهاجم ازبکستانی تیم استقلال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورش در هر دو دیدار اخیر این تیم مقابل قطر در چهارچوب لیگ نخبگان آسیا و هوادار در دیدارهای لیگ برتر به عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد.

این بازیکن که در نیم فصل زمستانی لیگ برتر بیست و سوم به استقلال پیوست توانست در ۱۴ مسابقه از مجموع ۱۵ دیدار دور برگشت به مدت ۱۱۵۱ دقیقه با میانگین ۸۲ دقیقه حضور در هر مسابقه برای استقلال به میدان برود.

او فصل گذشته دو گل امتیازآور هم برای استقلال زد. گل دوم او در دیدار مقابل ذوب آهن بود که استقلال با نتیجه دو بر یک برنده شد. ماشاریپوف در دقیقه ۶۴ و در حالی که استقلال یک بر صفر از حریف عقب بود گل تساوی را زد و در پایان بازی نیز با زمینه‌سازی گلزنی برای بلانکو استقلال را در پیروزی ۳ امتیازی کمک کرد. دیگر گل این بازیکن نیز در دیدار برگشت مقابل ملوان به ثمر رسید که استقلال با نتیجه تساوی ۱-۱ زمین را ترک کرد.

ماشاریپوف در فصل جدید لیگ برتر نیز در هر ۶ مسابقه این دوره به طور کامل و ثابت در ترکیب بوده و تاکنون ۵۴۰ دقیقه حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرده است.

این بازیکن ازبکستانی در دو دیدار لیگ نخبگان آسیا نیز حضور داشته و ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل السد و ۸۴ دقیقه در دیدار مقابل الغرافه جمعا ۱۷۴ دقیقه برای آبی‌پوشان به میدان رفته است.

با توجه به عملکرد این بازیکن و ثبات حضورش در ترکیب اصلی استقلال با مجموع ۱۸۶۵ دقیقه بازی برای استقلال ظرف این ۸ ماه یعنی از  ۱۵ بهمن سال گذشته (که رسما به این تیم پیوست) تا امروز می‌توان او را از امیدهای بزرگ هواداران و کادر فنی آبی‌پوشان برای کسب موفقیت در لیگ برتر جاری دانست.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn