تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 11:56
11 بازدید
کد خبر : 340563

درخشش سردار و سعید در روز صدرنشینی شباب‌الاهلی

درخشش سردار و سعید در روز صدرنشینی شباب‌الاهلی

شب گذشته تیم‌های بنی‌یاس و شباب‌الاهلی رودرروی هم قرار گرفتند که در این بازی سردار آزمون توانست هم تیمی های خود را برده این بازی کند. به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امارات شب گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که در یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های شب گذشته،


شب گذشته تیم‌های بنی‌یاس و شباب‌الاهلی رودرروی هم قرار گرفتند که در این بازی سردار آزمون توانست هم تیمی های خود را برده این بازی کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امارات شب گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که در یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های شب گذشته، اتحاد کلبا در خانه با نتیجه ۳ بر صفر از سد البطائح گذشت؛ آن‌هم در حالی‌که در شب اولین حضور سامان قدوس در ترکیب اتحاد کلبا، او یک گل برای تیمش زد و یک گل هم ساخت و مهدی قایدی هم در نقش گلزن و گل‌ساز در ترکیب زردومشکی‌پوشان درخشید تا به روز‌های خوب خود در فوتبال باشگاهی امارات ادامه بدهد.

دیدار‌های هفته پنجم دیروز (یکشنبه) پیگیری شد که در اولین بازی، تیم‌های بنی‌یاس و شباب‌الاهلی رودرروی هم قرار گرفتند؛ آن‌هم در شرایطی‌که قرمزپوشان شباب‌الاهلی در ۴ بازی اخیر خود، ۴ برد پیاپی به‌دست آورده بودند و برای ماندن در کورس قهرمانی و تمدید روز‌های خوب خود به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی بودند. در ترکیب اولیه شباب‌الاهلی، سردار آزمون حضور داشت و سعید عزت‌اللهی دیگر ستاره ایرانی تیم اماراتی هم از روی نیمکت کار خود را در مسابقه امروز آغاز کرد.

درخشش سردار و سعید در روز صدرنشینی شباب‌الاهلی

دو تیم بنی‌یاس و شباب‌الاهلی از ساعت ۱۶:۴۰ کار خود را آغاز کردند. گل اول مسابقه امروز برای قرمزپوشان به‌ثبت رسید و میلیووجویچ توانست در دقیقه ۳۴، شباب‌الاهلی را پیش بیندازد و نیمه نخست با تک‌گل او به سود یاران سردار آزمون به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۵۰، روی یک پرتاب اوت بلند، با حضور موثر آزمون، نیاکات دروازه خودی را باز کرد تا بازی ۲ بر صفر شود. نیاکات گل اول بنی‌یاس در مسابقه امشب را در دقیقه ۵۷ به‌ثمر رساند تا بازی ۲ بر یک شود، اما سردار آزمون، خیلی زود موفق شد مجدداً اختلاف را به ۲ گل برساند؛ به‌طوری‌که او در دقیقه ۶۳ با یک دریبل زیبا و ثبت شوتی دیدنی توپ را به تور دروازه بنی‌یاس دوخت تا بازی ۳ بر یک شود.

موناس دابور در دقیقه ۸۷ موفق شد گل چهارم شباب‌الاهلی را به‌ثمر برساند و در حالی‌که سعید عزت‌اللهی هم از دقیقه ۵۵ وارد ترکیب شباب‌الاهلی شده بود و سردار آزمون در جمع قرمزپوشان حضور داشت، تیم اماراتی در دقیقه (۲+۹۰) صاحب یک ضربه پنالتی شد که سعید عزت‌اللهی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست گل بزند تا بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود قرمزپوشان به پایان برسد و شباب‌الاهلی موفق شد با این پیروزی، ۱۵ امتیازی شود و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به شارجه به صدر لیگ برتر امارات راه یافت.

سردار آزمون در شرایطی امشب موفق به گلزنی مقابل بنی‌یاس شد که او پیشتر توانسته بود در دیدار برابر البطائح، عجمان و الوحده، ۴ گل بزند و یک‌بار هم در نقش گل‌ساز در ترکیب شباب‌الاهلی درخشیده بود تا با ۵ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ برتر امارات راه پیدا کند. ضمن آنکه آزمون تجربه گلزنی برای شباب‌الاهلی را در لیگ‌کاپ امارات، لیگ قهرمانان آسیا ۲ و پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا دارد و توانسته در ۹ بازی برای تیم اماراتی، ۹ گل بزند که رکورد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.


منبع: فوتبال ۳۶۰

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn