تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:15
13 بازدید
کد خبر : 340582

بیانیه حزب الله لبنان به مناسبت سالروز عملیات طوفان الاقصی

بیانیه حزب الله لبنان به مناسبت سالروز عملیات طوفان الاقصی

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ضمن اشاره به اینکه ملت فلسطین حق کامل دارد تا در برابر اشغالگری به هر شیوه ممکن ایستادگی کند، تاکید کرد: ما به توانایی خویش برای دفع تجاوز اطمینان داریم. حزب الله لبنان در این بیانیه به مناسبت نخستین سالگرد عملیات

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ضمن اشاره به اینکه ملت فلسطین حق کامل دارد تا در برابر اشغالگری به هر شیوه ممکن ایستادگی کند، تاکید کرد: ما به توانایی خویش برای دفع تجاوز اطمینان داریم.

حزب الله لبنان در این بیانیه به مناسبت نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی آورده است: این عملیات آثار تاریخی و پیامد‌های راهبردی بر وضعیت کلی منطقه تا زمان محقق شدن عدالت و پایان اشغالگری خواهد داشت تا اینکه سرانجام ملت فلسطین به حق مشروع خود برای داشتن سرزمین آزاد و مستقل و کامل از رود تا دریا (آزادسازی کامل فلسطین از مرز‌ها‌ی رود اردن تا مدیترانه) دست پیدا کند.

حزب الله لبنان مهم‌ترین نکات و محور‌های این بیانیه را به شرح ذیل فهرست کرده است.

نخست: حق کامل ملت فلسطین برای مقاومت در برابر اشغالگری به هر وسیله و ابزار ممکن برای احیای حقوق مشروع خود و پایان دادن به اشغالگری.

دوم: علیرغم وحشیگری اشغالگران و تداوم تجاوزات آن‌ها، این رژیم ظالم متجاوز ثابت کرده است دارای یک موجودیت شکننده است که بدون حمایت امریکا توانایی ادامه حیات را نخواهد داشت.

سوم: جای برای این رژیم صهیونیستی موقت و جعلی در منطقه و تار و پود اجتماعی، فرهنگی و انسانی ما وجود ندارد و این رژیم به سان یطوفان الاقصیک غده سرطانی بدخیم و تهاجمی است که باید از بین برود، حتی اگر این کار زمان زیادی هم طول بکشد.

چهارم: امریکا و متحدان و ابزارهای آن در جهان و منطقه شریک رژیم اشغالگر در ارتکاب تجاوزات و جنایات آن علیه ملت فلسطین و لبنان و علیه مردم منطقه هستند و مسئولیت کامل قتل، جنایت، بی‌عدالتی و تراژدی‌های وحشتناک انسانی متوجه آن‌ها خواهد بود.

پنجم: ما صلابت و ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها را پس از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی، علیرغم مصیبت‌ها و درد و رنج‌های ناشی از آن، می‌ستاییم.

ششم: ما از قدرت و شجاعت برادران مجاهد خود در جبهه‌های پشتیبانی در یمن و عراق و همچنین تصمیم تاریخی ایران برای حمله موشکی به عمق رژیم اشغالگر در حمایت از مردم فلسطین و لبنان تمجید می‌کنیم.

هفتم: تصمیم حزب الله مبنی بر گشودن جبهه حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین و مقاومت شریف آن در هشتم اکتبر یک تصمیم به حق و از روی عدالت و انسانیت کامل و در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان و ملت آن بوده است در حالیکه مقاومت و ملت ما بهایی سنگین و پرهزینه در ساختارهای رهبری، نظامی و مادی پرداخته‌اند و شاهد کوچ اجباری صدها هزار نفر از شهروندان و ویرانی اموال و املاک و ساختمان‌ها بوده‌ایم ضمن آنکه دشمن هنوز هم به تجاوزات بی‌حد و حصر خود ادامه می‌دهد، اما به لطف خدا ما به توانایی مقاومت خود در ایستادگی و دفع تجاوزات و به قدرت ملت بزرگ و مقاوم و صبر و مقاومت آن‌ها تا زوال این رژیم ایمان داریم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn