تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 16:51
69 بازدید
کد خبر : 340835

عکس| درخواست هواداران استقلال از استراماچونی و ثبت کامنت میلیونی

عکس| درخواست هواداران استقلال از استراماچونی و ثبت کامنت میلیونی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال پس از کسب نتایج ضعیف با جدایی جواد نکونام موافقت کرد و سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد. اما مدیران استقلال اعلام کرده اند سرمربی این تیم قطعا خارجی خواهد بود و گزینه ها و گمانه زنی های زیادی در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال پس از کسب نتایج ضعیف با جدایی جواد نکونام موافقت کرد و سهراب بختیاری زاده را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد. اما مدیران استقلال اعلام کرده اند سرمربی این تیم قطعا خارجی خواهد بود و گزینه ها و گمانه زنی های زیادی در فضای مجازی در همین راستا مطرح شده است.

یکی از همین گزینه ها که همیشه نامش در فضای مجازی برای استقلال مطرح می شود، آندره آ استراماچونی ایتالیایی است. استراماچونی در زمان حضورش در تیم استقلال، فوتبال چشم نوازی را ارائه داد و بازی های استقلال در زمان مربیگری او، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کرد و فوتبال روان استقلالی ها و نتایج خوب این تیم، استراماچونی را نزد هواداران، هر روز محبوب تر از قبل می کرد.

به نظر می رسد این محبوبیت، حتی با جدایی این سرمربی از جمع استقلالی ها و گرفتن غرامت ۱ میلیون دلاری هم کم نشده و هنوز هواداران استقلال، چشم به بازگشت این سرمربی به تیم خود دارند. اما در هیایوی انتخاب مربی در تیم استقلال و مطرح شدن نام های مختلف در فضای مجازی، هواداران استقلال باز هم به صفحه این مربی ایتالیایی هجوم بردند و از او درخواست کردند تا به تیم استقلال بازگردد.

لازم به ذکر است با توجه به حضور استراماچونی در یکی از شبکه های ایتالیایی به عنوان کارشناس فوتبال و قرارداد با این شبکه، حضور این سرمربی در تیم استقلال، کمی غیرممکن به نظر می رسد.

گفتنی است هواداران استقلال با گذاشتن کامنت زیر پست استراماچونی، تعداد کامنت های این پست را به ۹.۵ میلیون رساندند که این تعداد کامنت در اینستاگرام در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.

عکس| درخواست هواداران استقلال از استراماچونی و ثبت کامنت میلیونی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn