تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 17:49
20 بازدید
کد خبر : 340890

بایدن: هر روز به اسرای اسرائیل فکر می‌کنم | هرگز تسلیم نخواهیم شد!

بایدن: هر روز به اسرای اسرائیل فکر می‌کنم | هرگز تسلیم نخواهیم شد!

به گزارش آفتاب نو، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا امروز (دوشنبه) در سالگرد آغاز جنگ غزه بدون اشاره به قتل‌عام حدود ۴۲ هزار فلسطینی که اکثرا زن و کودک هستند، برای صهیونیست‌ها عزاداری کرد. طبق گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، وی در بیانیه خود تصریح کرد «امروز، یادبود سال سوگواری برای بیش از یکهزار و ۲۰۰ انسان

به گزارش آفتاب نو، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا امروز (دوشنبه) در سالگرد آغاز جنگ غزه بدون اشاره به قتل‌عام حدود ۴۲ هزار فلسطینی که اکثرا زن و کودک هستند، برای صهیونیست‌ها عزاداری کرد.

طبق گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، وی در بیانیه خود تصریح کرد «امروز، یادبود سال سوگواری برای بیش از یکهزار و ۲۰۰ انسان بی‌گناه در هر سنی از جمله ۴۶ آمریکایی است که توسط حماس در جنوب اسرائیل قتل عام شدند».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه با تاکید بر حمایت قاطع واشنگتن در قبال رژیم صهیونیستی ادامه داد «یکسال پس از آن‌که من و (کامالا) هریس کاملاً به صلح یهودیان، امنیت اسرائیل و حق موجودیت آن‌ها متعهد بودیم، امروز و هر روز به ربوده‌شدگان (اسرای اسرائیل) و خانواده‌هایشان فکر می‌کنیم. ما هرگز تا زمان بازگرداندن تمامی ربوده‌شدگان را سالم به خانواده‌هایشان بازنگردانیم، هرگز تسلیم نخواهیم شد».

پیش از نیز رئیس پنتاگون لوید آستین در جریان گفت‌وگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سالگرد آغاز جنگ غزه، بر حمایت تزلزل‌ناپذیر واشنگتن از تل‌آویو تاکید کرد.

با گذشت یکسال از جنگ غزه و شهادت حدود ۴۲ هزار فلسطینی، مقام‌های ایالات متحده تنها در حرف از برقراری آتش‌بس در غزه حمایت می‌کنند اما در عمل از هیچ گونه حمایتی از جنایات رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌کنند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn