تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 19:53
12 بازدید
کد خبر : 340988

لیگ بسکتبال و سریال انصراف‌ها

لیگ بسکتبال و سریال انصراف‌ها

آفتاب نو_ از روز چهارم تیر ماه که میثم علیپور مسئول دفتر جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شد، مشکلات لیگ هم آغاز و انصراف تیم‌های نامدار از لیگ معضل این رشته شد. مهرام اولین تیمی بود که از حضور در لیگ انصراف داد و در مراسم قرعه‌کشی حاضر نشد.

آفتاب نو_ از روز چهارم تیر ماه که میثم علیپور مسئول دفتر جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شد، مشکلات لیگ هم آغاز و انصراف تیم‌های نامدار از لیگ معضل این رشته شد.

مهرام اولین تیمی بود که از حضور در لیگ انصراف داد و در مراسم قرعه‌کشی حاضر نشد. دوم مهر ماه هم که قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال انجام شد، تیم کاله آمل تهدید به کناره گیری کرد که با وساطت افراد حاضر در جلسه موضوع در ظاهر ختم به خیر شد. مسئولین کاله آمل مدعی بودند به شرطی در لیگ حاضر می‌شوند که از حق میزبانی داشته باشند. آنها به دلیل نداشتن زمین از این حق محروم شده بودند. بعد از جلسه قرعه کشی اعلام شد تا آماده شدن زمین کاله، مسابقاتی که این تیم میزبان است در سالن مرحوم مشحون در تهران برگزار می‌شود.

به هر ترتیب بود قرعه کشی لیگ انجام و قرار بود از ۱۲مهر ماه مسابقات برگزار شود.همان موقع رسانه‌ها خبر دادند تیم‌های نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان هم از لیگ کنار کشیده‌اند. سازمان لیگ نسبت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد خبر انحلال نفت آبادان صحت ندارد ولی احتمال دارد که ذوب آهن در لیگ این فصل نباشد. لیگ شروع نشده با انصراف تیم‌ها وتعویق مسابقات (۱۹ مهر) همراه شد.

در خصوص اتفاقات رخ داده این سوال مطرح است که چرا سازمان لیگ تیم ذوب آهن را در قرعه کشی لیگ قرار داده بوده در حالی که از مدت‌ها قبل احتمال انصراف این تیم وجود داشت؟ موضوع دیگر که به نظر می‌رسد اصلا توجهی به آن نشده ضمانت ماندن تیم ها در لیگ است؛ هر تیمی هرلحظه اراده کند از لیگ کنار می‌کشد. تعویق لیگ از ۱۲ به ۱۹ مهر هم از دیگر نکاتی است همین ابتدا کار توی ذوق مخاطب و تیم های شرکت کننده می‌زند، مگر می‌شود لیگ شروع نشده با تعویق همراه باشد؟

لیگ بسکتبال با از دست دادن مهرام و ذوب آهن که پرافتخارترین تیم‌های لیگ بسکتبال بودند، در سراشیبی قرار گرفته که سرعت گیری هم برای آن اتخاذ نشده است. تکلیف نفت آبادان هم مشخص نیست به نظر می‌رسد اصرار به ۱۲ تیمی کردن لیگ کاردست سازمان لیگ داد و حالا باید دید چه راهکاری برای خارج شدن از این شرایط دارند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn