تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 21:14
8 بازدید
کد خبر : 341060

دستگیری سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته موادافیونی در مشهد

دستگیری سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته موادافیونی در مشهد

بازدید:۳۱۲ صد آنلاین | انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری آستانه پرست یک سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته مواد افیونی به دام افتاد. به گزارش صد آنلاین، سرهنگ عبدالرضا خجسته، در خصوص کشف مواد مخدر اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادافیونی

دستگیری سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته موادافیونی در مشهد

بازدید:۳۱۲

صد آنلاین | انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری آستانه پرست یک سوداگر مرگ با ۱۶۰ بسته مواد افیونی به دام افتاد.

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ عبدالرضا خجسته، در خصوص کشف مواد مخدر اظهار کرد: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادافیونی توسط فردی سودجو در هسته مرکزی شهر مشهد دست یافتند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس، متهم را در حال توزیع مواد مخدر در خیابان فاطمیون در اقدامی غافلگیرانه به دام انداختند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این اقدام ضربتی ضمن دستگیری این سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو وی ۵۰۰ گرم حشیش در قالب ۱۶۰ بسته آماده فروش کشف کردند.

 

سرهنگ خجسته با اشاره به توقیف خودرو و معرفی متهم به دادسرا، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف موادمخدر در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

 

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn