تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 21:18
7 بازدید
کد خبر : 341064

کلوب| نوسانات زنبورها با شاهین

کلوب| نوسانات زنبورها با شاهین

در ابتدای این فصل حضور نوری شاهین کم تجربه در عرصه مربیگری، کمی عجیب به نظر می آمد. اما فارغ از ایده مدیران دورتموند در مورد آینده نیمکت دورتموند، اگر منصفانه به عملکرد نوری شاهین در طول این هشت بازی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که مرد ۳۶ ساله ترک تبار آنچنان بد کار نکرده

در ابتدای این فصل حضور نوری شاهین کم تجربه در عرصه مربیگری، کمی عجیب به نظر می آمد. اما فارغ از ایده مدیران دورتموند در مورد آینده نیمکت دورتموند، اگر منصفانه به عملکرد نوری شاهین در طول این هشت بازی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که مرد ۳۶ ساله ترک تبار آنچنان بد کار نکرده و گاهی در برخی بازی ها هواداران را با نتایج باورنکردنی شوکه کرده است.

او فصل را با برد مقابل آینتراخت فرانکفورت آغاز کرد. یک برد دو گله با بازی خوب و ارائه یک نمایش تماشاگر پسند هواداران را به نوری شاهین و تیمش امیدوار کرد. در ادامه پس از تساوی برابر وردربرمن، دو برد متوالی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردند؛ هایدنهایم با نتیجه ۴-۲ و کلوب بروژ ۳-۰ اما عجیب ترین باخت آنها تا به اینجای فصل مقابل اشتوتگارت رقم خورد. جایی که زور شاگردان شاهین به سباستین هوینس نرسید و در خانه اشتوتگارت به بدترین شکل ممکن با پنج گل تن به باخت دادند. در آن بازی عملکرد خط دفاعی دورتموند فاجعه بود و گلر دورتموند، گرگور کوبل هم یکی از بدترین شب های دوران بازیگری اش را پشت سر گذاشت.

البته پس از دو بازی فوق‌العاده، دورتموندی ها ترک عادت نکردند و این بار هم به شکلی عجیب و غریب از یونیون برلین شکست خوردند. یعنی نوسانات دورتموندی ها با نوری شاهین، بازی به بازی بیشتر باعث شگفتی اهالی فوتبال و رسانه‌ها و کارشناسان می شود.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn