تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 7:14
18 بازدید
کد خبر : 341479

بهترین کار را انجام داد/ به صلاح خودم و خانواده‌ام است که ۱ سال استراحت کنم

بهترین کار را انجام داد/ به صلاح خودم و خانواده‌ام است که ۱ سال استراحت کنم

علی دایی یک چهره ماندگار در فوتبال ایران محسوب می‌شود. سکاندار اسبق پرسپولیس و تیم ملی هفدهم مهر سال ۹۸ طی گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو حرف‌های خاص و جذابی را بر زبان آورد که بد نیست خلاصه آن‌ها را دوباره مرور کنیم: از دوستان عزیزم در سیرجان که پیشنهاد هدایت گل گهر را به

علی دایی یک چهره ماندگار در فوتبال ایران محسوب می‌شود. سکاندار اسبق پرسپولیس و تیم ملی هفدهم مهر سال ۹۸ طی گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو حرف‌های خاص و جذابی را بر زبان آورد که بد نیست خلاصه آن‌ها را دوباره مرور کنیم:

  • از دوستان عزیزم در سیرجان که پیشنهاد هدایت گل گهر را به من دادند، تشکر می‌کنم ولی الان آمادگی سرمربی‌گری در این تیم را ندارم.
  • از کسی گلایه ندارم. قسمت این بوده که فعلا از فوتبال دور باشم. دلم می‌خواهد استراحت کنم و این مسئله به صلاح خودم و خانواده‌ام است.
  • فرهاد مجیدی با جدایی از تیم امید بهترین تصمیم را گرفت. فرهاد دوست خوب من است و از همان اول مخالف حضورش در تیم امید بودم. او نباید چنین مسئولیتی را قبول می‌کرد. وقتی سرمربی تیم امید اقتدار نداشته باشد یا بخواهند اقتدارش را از او بگیرند، بهتر است عطای کار را به لقایش ببخشد.
  • بانوان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و حضور در استادیوم حق مسلم آن‌هاست. امیدوارم نه تنها در بازی با کامبوج بلکه در همه استادیوم‌ها و مسابقات چنین اتفاقی رخ بدهد.

آفتاب نو‌گردی| حمایت علی دایی از فرهاد مجیدی: بهترین کار را انجام داد/ به صلاح خودم و خانواده‌ام است که ۱ سال استراحت کنم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn