تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 8:07
16 بازدید
کد خبر : 341509

چرا بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود؟

چرا بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: در تاریخ رقابت‌های لالیگا تنها سه تیم توانسته‌اند که در ۹ هفته ابتدایی ۲۴ امتیاز به دست آورند که دو تیم آنها قهرمان شده‌اند و به نظر می‌رسد که آبی‌اناری‌ها هم به این عنوان دست پیدا خواهند کرد. به گزارش ایسنا، بارسلونا با هدایت هانسی فلیک شروعی طوفانی در رقابت‌های لالیگا

جامعه ورزشی آفتاب نو:




چرا بارسلونا قهرمان لالیگا می‌شود؟

در تاریخ رقابت‌های لالیگا تنها سه تیم توانسته‌اند که در ۹ هفته ابتدایی ۲۴ امتیاز به دست آورند که دو تیم آنها قهرمان شده‌اند و به نظر می‌رسد که آبی‌اناری‌ها هم به این عنوان دست پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با هدایت هانسی فلیک شروعی طوفانی در رقابت‌های لالیگا داشته است. آبی‌اناری‌ها در ۹ بازی آغازین خود ۲۴ امتیاز کسب کرده‌اند تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرند. تنها شکست تیم فلیک به دیدار برابر  اوساسونا برمی‌گردد که آن را با نتیجه چهار بر دو بازی را واگذار کردند.

در تاریخ رقابت های لالیگا تنها ۳ تیم توانسته اند که از ۹ هفته ابتدایی ۲۴ امتیاز به دست آورند که دو تیم آنها قهرمان شده اند. اتلتیکو مادرید در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ و رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ توانستند از ۹ هفته ابتدایی ۲۴ امتیاز کسب کنند و در نهایت فصل را با قهرمانی به پایان برسانند. آیا بارسلونای فلیک می تواند به عنوان سومین تیم در تاریخ لالیگا که در ۹ هفته ابتدایی ۲۴ امتیاز کسب کرده است در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟ این تیم نشان داده است توانایی چنین کاری را دارد البته کار بسیار سختی را پیش رو دارد؛ چرا که رئال مادرید آنچلوتی هم تنها سه امتیاز با صدر فاصله دارد.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn